Wednesday 20 February 2013

有笑有愛之性愛博物館 - SEX MUSEUM IN ASMETRDAM


警告: 本篇有不雅照片, 如未滿18歲請勿瀏覽。


今個農曆假去左荷蘭,
除左想睇Vincent Van Gogh之外,
我最想睇就係呢個Sex Museum,
因為我上網見到覺得好似幾有趣咁,
反正今次去荷蘭無得去風車村睇風車,
唯有睇「大枝野」去補數(!!)
一入門口就有呢個手淫情侶歡迎你~

要入去就要科水, 承惠 EUR 4.00一位, 幾抵!!!
雖然, 個博物館細細, 但我覺得佢幾好行,
而且都幾得意同搞笑, 唔失望,
雖然呢個博物館係以性愛為題, 但唔好以為講淫穢野o既。

佢有講下性的歷史, 介紹下d動作, 性行業, 性工作同性電影等等,
仲有睇完令人覺得好痛的貞操帶(!!) 唔只女人有ga喎, 男士都有,
當然, 依家講呢d野會令大家訓著或情緒不安。
所以我緊係擺d有趣 (我覺得) o既相俾大家一齊share開心啦!! 哈哈哈~~
費事被人投訴, 故我大部份照片都被性器官打濛左!! 
 仲有佢, SM王子~~

露南北半球索女~~

性感女性的象徵

四葉呢個表情好正~~
大佬我真係唔知點樣可以為呢D相打左格仔佢而你又睇得明囉,
唯有出警告照擺~~反正又係假O既, 你睇得明係咩就係咩啦!!

呢兩枝野高過個人, 係震館之寶!!!

仲有呢個機都幾搞鬼~~
佢會吹漲D dom dom~
sorry, 影得衰, 不舉咁tim......

呢d箱上面有個洞俾你伸個頭去望入面o既相....

仲有好其他野睇ga, 但我費事咩都影一餐,
有機會去行下啦~~

PS: 其實隻四葉妹妹公仔唔係我的, 係我個細妹o既,
咁大個人, 我帶住佢去街都覺得幾醜,
但個妹一知道我要去旅行就托人係澳洲帶返o黎香港俾我,
逼我一定要帶佢去影相(!!) 俾佢,
呢隻公仔大大話話都遊覽過亞,歐, 澳ga!

最後, 祝大家新一年身壯力健, 出入平安!!

No comments:

Post a Comment