Sunday 17 February 2013

新年去左行大運!!

遲來的新年快樂!!!
祝大家蛇年龍馬精神, 心想事成!!
男仔日日都咁有型, 女仔青春常駐~~

閃走左一排, 因為呢個農曆新年有10日假期,
冇計, 老闆迷信揀吉日開工, 故聽日先上班,
今日一早落機返香港。



今年屋企好冇過年氣氛,
因為我去左旅行, 爸爸返佢鄉下, 兩個妹仲係澳洲,
得返我媽咪一個係屋企,
佢話咁仲好, 個地下唔洗咁多頭髮, 吸塵都快d~~



閃左去邊呢??
就係同五個幾月冇見的鬼仔一齊去荷蘭+比利時~~
呢次真係有驚無險, 因為出發前美國大風雪, 勁驚鬼仔o黎唔切,
好彩最後只係班機delay左少少, 我係Amsterdam機場呆等(!!)
之後到我, 一出火車站就差d俾人偷左個銀包,
還好我警覺性高, 係火車上已經feel到唔多對路,
之後又feel到有人逗我個袋(我搬緊行李),
再來仲猖狂到係鬼仔幫我拎行李落樓梯時兩個小偷一前一後隔開我地再伸手開我個袋,
頂你個肺一真係當我流ga??? 於時一野捉住佢隻手擺出一副我剛剛係少林寺十八銅人陣出o黎咁款,
佢地先走人!!
哼~~ 而鬼仔竟然係完全唔發現o既.....
如果我被人捉走佢可能要去到酒店check-in先發現我唔見左!

好彩, 之後都冇事發生,
成個行程都好開心。
又, 非常老土地本人之前去過的地方都只係見到殘雪,
今次終於俾我見到落雪啦!!
好彩呢幾日都冇想像中咁凍,
未死住~~


更開心地呢個係我同鬼仔第一次一齊過的情人節,
所以今次佢唔洗寄花/禮物, 可以親手俾我, hehe~~~
(我都有買朱古力俾佢)

總括o黎講我鐘意荷蘭多過比利時,
除左因為d人英文好d之外 (雖然係比利時我都有講下我的BB班法文),
我覺得荷蘭d建築物, d人的面口, 衣著同性格比比利時更有活力~~
旅遊POST遲D先出啦, 哈哈!!

最後, 再同大家講多次蛇年快樂!!!!

No comments:

Post a Comment