Sunday 3 February 2013

發花癲

最近發花癲,
係屋企放D花已經滿足唔到我。
 


 
可能我似我爸爸,
所以鐘意種野,
最近我開始自己種下花(我爸爸鐘意草, 無花開o既)。

我呢D新手, 緊係搵D易打理ga啦! 哈哈哈~~
 


網紋草,
我原本唔知佢原來要咁多水,
所以開始左一個星期佢就dup晒,
好彩上網一搵, 原來佢要好多水o既....
依家搶救完冇事仲標多幾塊葉仔呢~~
 
 

呢個我見佢都幾靚所以就買, 種左成個星期先知佢咩名堂,
原來叫萬壽花...哈哈! 失覺晒~~

當然仲有好多人都會種的 -- 非洲紫羅蘭, 但呢幾日佢D花謝左啦又~~點算?
 
  
我仲學人剪左佢D葉想種多一兩盆,
等左兩個星期有多先有一塊葉生左D根,
見唔見到呀???? 好細條ga~~
 


除左我發花癲, 仲搞到我表哥個女都發花癲,
哈哈!!
琴日同姨媽成家一齊去食飯 (當然又係要做陪酒陪我姨丈飲),
今次冇買玩具, 買左兩對髮夾俾個貪靚妹。

我個新髮夾靚唔靚呀???


撞鬼, 冇見三個星期佢又識行幾步啦, 真係大得好快!

No comments:

Post a Comment