Saturday 19 March 2011

曼谷的一個早上

是日我地訓到10點先起身,
應該係我訓到10點, 因為鬼仔一早就醒左,
佢仍然有jetlag, 4點幾就起左身.
陰公!!!
一早係酒店食左個早餐,
食物唔係唔好食但凍o既,
冇晒胃口!!
其求食完後自己出去搵野食.
點知經過一間酒吧時,
見到勁多鬼佬係到,
原來今日有美國o既唔知咩鬼野美式足球比賽,
於是我地就係到睇啦,
鬼仔話想睇喎!!!
一邊飲啤酒一邊睇波,
好悶呀, 不停入入入波,
懶係緊張咁. 超~
我覺得足球好睇d囉!
(但鬼仔成日話足球90分鐘先入得一兩粒悶到嘔)




悶悶地, 唯有飲住啤酒等埸球賽完啦

四圍行行行,
去左個大公園, 太熱啦, 我要食雪糕!
仲有點解四周圍都冇椰子ga?
我仲以為泰國一定到到都有…哼~



No comments:

Post a Comment