Sunday 27 January 2013

公私兩忙忙

返工一肚氣, 忙都算啦,
對住D無能上司+一位無理取鬧的註海外同事,
真係好激氣,
可能外國人比較自我啦,
但你都唔可以講完D野唔算數ga嘛!!
還好我有白底黑字record,
你失憶我唔係ga嘛,
最後被我係老細面前KO返佢地! 哼!!!

好, 呻完!

最開心的忙碌就莫過於見下朋友仔!!

飯局飯局飯局~~
仲有就係由於到到都有減價,
今個月買左好多野,
明明月頭話唔買咁多野(!!)
 
呢幾樣只係琴日買的, 上星期同再上星期都仲有買(!!!)
 
由於我好乖, 所以又買左兩大張貼紙俾自己.....
 
當然又係時候見下兩隻小朋友啦~~佢地大個左喎好似!!
 
 
 
呢堆襪係我個妹買的, 仲有一堆衫,
我個妹要我地幫佢寄去澳洲....
最慘係, 佢要我每件都試上身之後影相俾佢,
之後仲要媽咪洗埋同拎去改埋先寄(!!!)
爸爸仲要幫手剪左D線頭,
總之, 全家都要服侍佢公主病病人!!!
 

 
星期六, 同朋友仔去左睇Andy Warhol!!!
好多野睇呀, 而且d人都唔算多, 可以慢慢睇~
以前上design時只係睇過相同聽下tutor講,
親眼見到真係唔同d,
雖然我又唔係十分崇拜佢,
但我覺得佢好識諗橋同有創意。

大家得閒就去TST 藝術館睇下啦, $20 咋。
 


星期六仲一早仆左去POST OFFICE,
真係老土, 以前都係上網買,
今年, 大家都知我屋企個電腦Short short地,
等佢開得機o黎都俾人買晒啦,
唯有死死地氣去排隊,
hi你, 估唔到咁多大陸人同埋d唔知頭唔路o既阿嬸阿婆,
一早排左係到但又唔知做乜勁,
排左好耐, 真係想殺人!!!
以上呢D都係幫表哥同同事順手買的, 呵呵~~不負所託!

No comments:

Post a Comment