Sunday 29 September 2013

過左去的中秋





(肉兔與玉兔)
本人又慢半拍咁過左一星期先回顧我剛剛過去的中秋節。



中秋做左d乜? 緊係BBQ啦!! 唔知幾時開始中秋總係離不開BB蕉!!正日係同屋企人食飯食月餅。




翌日就一早去同友人買食物,因為係友人屋企搞嘛~做下妹仔就有得玩有得食!! 呵呵~~








同場有法國朋友, 係我好友的男友,難得有個法國人俾我問, 我緊係要問下搞唔清的法文啦!是咁的, 有個plus-que-parfait tense.......學完之後我一直唔知咩情況下先用。於是就問下佢啦, 佢想了良久之後話: 其實我地唔會點用(!!) 法蘭西人,你好野。。。。。。其實有好多法文有好多tense佢地都係唔會點用, 我諗係因為法律文件的問題, 所以法文先咁嚴緊。只不過我唔明點解學校會教咁難o既野囉, 仲要個老師都解釋唔到~~當晚有一共18位朋友, 真係好開心見到咁多人,有d平時好少見ga, 難得聚埋一齊真係好開心呀!!!'更一齊睇到月出tim!!! 追月個日個月光都好圓好大丫~

相信大家都知道外國人BBQ唔似我地,佢地鐘意搵一大台爐出o黎一次過燒熟晒d野食,而我地就鐘意用叉燒, 一邊燒一邊傾計,所以個外國人都幾好奇, 而且個日好熱, 佢真係燒到流晒汗, 好慘!









再另一日, 我就同左幾個小學同學食飯,係相認後第三次gathering, 去黃金海岸食左泰國野!中秋過左, 開始涼啦,仲打左次風, 個日可以訓遲少少!但就唔知做咩開始病左,個人祚日都好暈,又好多鼻水但流唔到出o黎, 又狂咳......個鼻又塞晒, 要用口抖氣咁滯,更搞到把聲都文晒~~睇完一次醫生, 食晒d藥, 依家都係仲咳, 而且仍有鼻水囉...... 係咪要再睇多次醫生?值得一提係, 我終於捨得搬blog, 一口氣搬晒我200幾篇post, 好野!!

27 comments:

  1. 我覺得語言只係個工具, 學左係為方便溝通 , 尤其唔係徙事好專業, 如律師 ,法官又或正式文件既, 唔需要學太深澳既詞句, 只要可以日常溝通足夠..你果老師連自己都解釋唔到既野都夠膽拎出黎教人,佢想點先..拋書包定誤人子弟.
    我仲係靠手搬咋....因備份左既好多都冇哂相或留言..都係要靠手呀..佢老闆個C 虎.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我本來都靠手呀, 但又驚d相無晒! 於是就將佢打包, 再upload上google drive次後變成做html格式再逐篇copy囉~~都搞左幾個鐘! 好彩我唔多篇咋!! d留言就由佢啦....要學識放下, 施主!

      Delete
    2. 我都係咁諗, 而且呢個法文班愈讀愈大壓力, 有違我學法文o既原意...... 加上一連幾個好差o既老師, 我決定上網keep住自學算啦!
      其實個老師都係跟課程教, 但佢成日無解釋, 問又好煩厭咁我覺得好差囉!

      Delete
    3. 身為老師解釋學生問題,呢係佢職責,個個都明既使鬼跟佢學呀!回水!
      highlight再save相再upload上blog就唔會唔見啦 ,我唔手搬都唔得,打包好多冇咗相.

      Delete
    4. 弊在法文有好多野都話要靠死記同埋佢地自己都解釋唔到, 聽聞呢個阿sir有情緒病, 我都唔敢再煩佢.
      回水??? AF唔會ga, 法國人做野真係好無解ga!

      我本來都係咁做, 搬左一陣覺得好煩, 於是打包, 好彩唔多相同文, 所以就好快搞掂。 你咁做搞左幾耐? 係咪成功搬完啦!?

      Delete
  2. 好多語言都要死記同活用,仲撞正個情緒病,六合彩唔見你中XDD
    都7788架啦,好多冇相既我都唔打算要,依家得閒執下排版咁

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 因為真係唔可以將一種語言拉埋同另一種比...佢有情緒病係後來先知, 聽聞佢肥左好幾個同學(我都係其中一個), 搞到下一期可能開唔成班, 因為愈高level就會愈少人~~ 當然我之前停得耐跟唔切都係自己有問題啦~~我依家都係自己上網同睇書學算!
      加油呀~~手搬就一定唔會唔見相啦!

      Delete
  3. 恭喜你成功搬blog呢~~ 你係咪用blogtrans?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝!! 我用YAHOO提供個輕鬆搬家將D 舊POST打包晒次後UPLOAD左上GOOGLE DRIVE變晒做HTML格式再擺返上o黎呀, 我諗呢個方法適合我本身唔多post o既人~~

      Delete
  4. 遇唔遇到好既老師, 真係好講彩數......我地0係外國人眼中, 我地外國人, 佢地唔係太明, 可以用一個好方法去教LOR.....因為我地始終0係現實中唔係有太多可以成日講既機會~~~~
    係呀, 學外語如果學得辛苦, 真係有違原意.......輕鬆學先開心嘛~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唯有怪自己唔好彩同唔夠醒啦~~哈哈! 但本身已經唔多明O既野點教到人地都明呢? 多講真係一個好重要O既一環~
      我依家都係好似細個學英文咁, 搵D自己鐘意O既方法去學法文咋!

      Delete
    2. BBC個網都好似有得學外語, 我都曾經輕輕地學過下italian....當然而家就...
      你可以參詳下~

      Delete
  5. 我初初搞左3-4日,,,,,,每日搬幾個鐘...日日copy and paste.....真係人都癲...不過後來有網友話, 如果只係copy and paste d相, 阿虎BLOG摺左之後就冇哂....於是又人手SAVE番去PC, 再upload去blogspot.......
    我都放棄左好多篇.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 如果就咁COPY & PASTE會無晒D相, 所以就用佢個咩輕鬆打包DOWNLOAD晒再變返HTML格式先UPLOAD上O黎囉... 依家係咪搬晒啦你??

      Delete
    2. 搬哂架啦....因為我唔係好多篇...有D過哂期 (零食)我唔搬啦....太無聊既都唔搬, cut cut下只係搬左2/3~~~隻手不停做"禁"果幾個掣....果幾日簡直係黑暗.......

      Delete
  6. 聽聞AF已經係教得最好,不過AF 無得揀老師,要睇妳彩數... 學法文之路係漫漫長路,加油 *\(^_^)/*

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都聽講過AF已經係教得好, 老實講我亦唔知仲有邊到可以學法文. 但佢已經改左兩次個學制, 拖到好長仲愈來愈貴. 加上D老師真係好參差。 我初頭兩年個D老師都幾好, 令到我地都好有動力去學.... 但連續遇到兩個差老師真係令到人無晒興趣ga! 我依家只係搵一個令自己讀得開心o既方法去學法文咋!

      Delete
  7. 仔細時問我語文野,我都唔識答呀. :P
    有燒菠蘿同帶子喎, 好豐富呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁你唔係佢老師嘛~~
      係呀, 仲有蜆同魚~~好正!!

      Delete
    2. 你咁好搬曬。我兩頭唔到岸,壓縮file同輕鬆搬家都一樣少左一大半,有d相自己都唔知係邊

      Delete
  8. 我以前都學過法文,好難呀........
    我搬80篇都頭暈,你二百幾篇都搞掂,叻!BTW, Take care ar~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係, 如果唔係成日用好難學得好。 早幾日同以前班o既法文同學傾開, 好震驚地發明再之前班上法文好好o既同學老公係法國人, 而另一個o既男友都係法國人! 我地終於為自己法文點解咁水皮而找到一個答案, 哈哈!

      係呀, 二百幾篇都幾攰ga搬得! 但我係如果專心做一樣野就會做得好快o既人....

      Delete
    2. 答漏左!有心有心, 我好返好多啦, 仲有少少咳咋! Thanks!!

      Delete