Saturday 10 October 2009

妖~點解我效率可以慢成咁??
09年先打完07英國遊,
依家10月都仲未打完年頭英法遊,
我覺得自己相當廢~~ =.=
我懷疑再係咁落去剛剛呢個日本之旅可能到香港人上月球先打完。
******************************************************************************

好, 到了英法遊第3日,
因為jenny她們要上班了啦,
我地都不好意思打擾了,
所以9點多jenny就開車送我們到火車站再上班去。


回到london都已1點多,
就去吃lunch,
我點了很久沒吃過的fish & chip,
再與鬼鬼四圍行,
回酒店睡了一會, 很寫意~
本來夜晚我地打算去看歌劇,
但最後沒有...因為懶,
出個門口都要成粒鐘~





最後一晚在london,
就去多吃一次curry啦~
太美味啦!!!

晚上收拾好行李,
買點酒小酌一下,
向Paris出發.


******************************************************************
我都忘了當晚原來還去到了big ben,哈哈哈~


而且晚上乘地下鐵時, 突然有警告全部人都下車,
要找路回酒店, 看到這個......






No comments:

Post a Comment