Sunday 5 January 2014

2014年第一篇

(遲來的) 新年快樂!!
祝大家新一年事事順利, 身體健康!!

估唔到又一個月無update過個blog,
因為12月實在無咩動力,
唔如意的事不停發生;
加上又病了兩個幾星期,
先係腸胃炎, 再來大感冒,
唔想為大家帶來負能量, 係到呻呻呻, 幫助唔到,
情緒低落時要一個人冷靜下。

仲有, 聖誕節至新年o既假期好多活動,
可以好好玩下, 亦無時間上網。



聖誕節我和我妹的收獲
呢個game好玩~~
聖誕節, 我買了禮物俾小B女~~
佢大個左好多啦, 無之前咁貪靚,
開始有自己性格, 知道鐘意d乜, 唔鐘意d乜,
例如: 鐘意麵包超人, 鐘意自己食野,唔鐘意戴髮夾, 唔鐘意著圍巾食飯~


新一年呢, 本來停滯o既事情好似有轉機,
例如, 同鬼仔的冷戰結束(!!)
工作上都變回正常順利。
又, 我manager個太太生左個女,
加上, 佢要陪老婆, 請了一個星期假,
亦等於放了大家一個星期假, 呵呵~~
又有朋友結婚,
見到人地開心就覺得有好多正能量啦!

一月一日都去左同姨媽姨丈食飯,
又有得見B女, 同佢玩吹泡泡,
係我吹俾佢捉, 又用手撥又用口吹,
吹到我氣咳又頭暈.......

新一年, 換了好多新野,
首先當然係我每年都買的手帳,
雖然有smartphone, 但我都鐘意用手帳作生活記錄。

仲有, 新魚缸,
缸魚本來係我細細妹養的,
低佢又去左澳洲, 要年尾先返,
我地想要個細d o既缸,
之前個缸22"吋, 太大, 又難打理,
剛好我表弟有多一個細o既 14"吋,
就拎左o黎養啦!!

由於未試過自己搬d魚過新缸,
之前只係換水呀咁,
d魚唔適應新缸o既水,
我唔知要落"除氯劑",
結果隔左一晚, 瓜晒(!!!) Sorry!! :'(
**等我搞掂晒會影俾大家睇下~~

迎新之前, 當然要送舊,
我就好厲害咁一口氣掉左好多舊野,
學下要「斷捨離」,
有用的銀行, 保險信等等, 分類入左box file,
將一d以前收到無用o既禮物同以前諗住留念-- 玩具, 公仔等捐左去,
舊雜誌又掉左去益下垃圾嬸嬸,
遲d要執埋d成日諗住第日會再著但根本無著幾季的舊衫去捐。

朋友及鬼仔寄的卡和信, 整理好

今日, 一早仲同朋友去飲早茶+行山,
再去買野佈置個魚缸,
d魚呢, 等個妹放假再去買啦!!

遲d可能要轉埋新電話,
大家係咪都用開smartphone??
唔知係咪d電話製造商想人成日換新機呢,
d電話好似用左一年左右就開始神神地,
開始好多問題, 就等人買佢新型號。
以上, 係我無聊o既想法!!

因為我部「三叔」S3, 只係用左一年半未都有,
就開始有問題, 之前保養期內去整過一次 (前喇叭有問題), 順便更新左,
但過多兩個幾月又開始有好野好慢, hang 機等問題,
可能我心急掛...但我部機真係裝左唔多野, 亦唔打機,
亦極少用來睇片, 因為我撘車係睇書(一本本喎, 唔係電子書),
只係用來聽歌, 影下相, whatsapp, 打出打入, 記錄洗費, 有時上下網or 間中睇youtube,
咁都虧虧地, 耳塞同喇叭都壞過兩次。

睇完佢網上流傳S5的介紹,
好似無乜突破,
我諗我唔會再買同一系列囉......
正在物色新機中~~

36 comments:

  1. 千呼萬喚終蒲頭啦!新年快樂!🎊
    咁大鑊病,咁一定係財多定了,唔散緊d又點得呢!😜
    冷戰可免則免啦!
    我唔等使既嘢半件不留
    手機好撞手神,有d用1禮拜壞,都有用幾年冇事·

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要你久等啦,哈哈。今個月狂破財,希望唔好再病啦!
      冷戰係佢嘅問題,哼!
      唉… 我都要向你學習下,唔等洗嘅野掉晒佢。不過,我個妹仲多無謂野,又唔俾人肯呢。
      我最後買到新手機啦,嘩哈哈哈哈~~~依家等待中。

      Delete
  2. 我部note I 用左年幾,亞仔成日話我部機唔得,我又覺得冇問題喎,只不過相太多,成日話記憶體唔夠,要delete 錦 d , 而家新機下下都要6千幾,就算供都吃力架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能係我地急掛,但真係慢過以前剛買嘅時候。我之前去整機個時已經洗晒啲野,而且我啲相都定期清。。。 :'(
      仲有佢依家變得好食電。
      所我已經訂左新機啦~~~好鬼抵的,唔洗六千。

      Delete
  3. 新年快樂!
    今晚再來探你。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最尾張相係邊度尼呢?

      Delete
    2. 最後一張相係屯門行去黃金海岸方向會見到嘅Harrow國際學校。

      Delete
  4. 我部「三叔」用咗兩年開始神神地

    ReplyDelete
    Replies
    1. 捱到兩年已經好好了,我以前啲機至少用兩年,但三叔就唔得,所以我唔會買返佢。

      Delete
  5. 新一年要健健康康、開開心心呀^^ 我都係中意用實物嘅手帳呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝多謝!!大家咁話。
      係呀,有實物記錄唔同啲。。。hehe

      Delete
  6. happy new year! 我係果迷, 可以考慮下。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!! Haha~~~我最後無揀到三叔又無揀三叔,因為太多人用啦!
      我兩個妹都係果迷丫~~~佢地成日恥笑我的。 >_<

      Delete
    2. 係“又無揀生果”至啱。

      Delete
  7. 三叔D機好似有D參差...我哥果部note 1用左一年左右, 都好似冇咩問題....不過就聽到其他用家對佢既評語麻麻....
    我都係果迷.....可以考慮一下~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺,我見啲人用開S2到依家都事但,S3 & 4就已陸續有問題,我之前唔見左個部都係S2ga...嗚。。。
      我最後無揀生果又無揀三叔,太多人用了。。。

      Delete
    2. 你最後簡左sony? htc? LG.....or小米?

      Delete
    3. nexus 5? 好似聽過.......佢出左幾耐架?

      Delete
    4. Bingo!!! 最後買了Neuxs 5,係google出ga, LG造。三千幾有旗艦機質素,幾抵玩ga,。但我要埋殼先用。

      Delete
  8. HAPPY NEW YEAR!~新一年~~祝你健康快樂~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!!! Happy new year~~~大家都要健康快樂!!

      Delete
  9. HAPPY NEW YEAR!~新一年~~祝你健康快樂~!

    ReplyDelete
  10. HAPPY NEW YEAR!~新一年~~祝你健康快樂~!

    ReplyDelete
  11. HAPPY NEW YEAR!~新一年~~祝你健康快樂~!

    ReplyDelete
  12. HAPPY NEW YEAR!~新一年~~祝你健康快樂~!

    ReplyDelete
  13. HAPPY NEW YEAR!~新一年~~祝你健康快樂~!

    ReplyDelete
  14. HAPPY NEW YEAR!~新一年~~祝你健康快樂~!

    ReplyDelete
  15. HAPPY NEW YEAR!~新一年~~祝你健康快樂~!

    ReplyDelete
  16. smartphone嘅嘢比你頂盡咪兩年換機。
    次次執屋時我都後悔買了那麼多唔等使濕碎雜物!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉…我以前啲機用好耐㗎。可呢部未用夠兩年已經神神地,仲愈來愈食電。
      係喎,我從今以後都會買野前提醒自己。

      Delete
  17. 手機有d想佢壞又唔壞,近排搵借口換左5S,感覺唔錯吖,去年見你換手帳,咁快又一年。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,一年咁快又過啦。。。
      我個部唔想佢咁快壞㗎,嗚。。。又破左財。

      Delete
  18. Welcome Back!我都想換換部電話,因為部嘢開始神神哋。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!!
      係呀,我見Sony Z1 好似好正,我差啲想買佢,但又好大部同埋貴,我驚肉赤。 最後揀了Nexus 5… 抵玩好多。

      Delete