Sunday 19 January 2014

新年新挑戰

今年一開年就做了幾件突破o既事,
例如同幾個朋友組織左個行山團,
希望今年大家一齊做多d運動,
去左行青山, 都幾辛苦,
因為我地平時行開1粒星難度o既,
呢個就有3.5 粒星(!!)
但上到山頂, 覺得都值得!


背影.....懶cute戴了兔仔耳


行到想死時見到 -- 回頭是岸, 係神的啟示嗎?



一邊食花生(真的帶了花生及點心麵同生果),
一邊欣賞風景及喪睇兩個肌肉赤男 (赤裸上身)做舉重及引體上升(!!!)

新年新魚缸, D魚都係新o既,
但好不幸, 死左幾條...

另外, 上星期我地領養左一隻小貓b,
好可惜只養了一晚佢都過左身,
係街執佢o既人話見到佢媽咪唔肯理又唔肯餵奶俾佢,
個幾日又凍於是執左佢返去, 佢好細隻好瘦,
義工照顧了兩日貓B都唔係好肯食奶,
我地接佢返去第二朝佢都唔食奶, 呼吸就愈來愈弱,
最後四股變硬......
但至少佢最後有我地o既溫暖。


其實想養貓都想左幾年,
但之前同D妹成日唔係香港,
又未準備就算啦,
依家真係好想收養一隻小貓,
努力中......

上星期公司食飯,
有Buffet,

仲有去左食上海野, 係我至愛~~

又去了CWB食teawood,
食物係唔錯, 但等位超耐,
應該無下次了。

超正甜品~~
青檸cheese cake

仲有上星期日, 去左朋友屋企,
為今年三月結婚o既朋友做婚禮準備,
係咪好靚呢?? 我地比較喜歡櫻花o既成品。



23 comments:

  1. 載住咁Q玩兔耳行入深山,你係咪想引狼呀XXD
    隻循線B太弱啦,真慘=.=
    嘩!好靚既紙花!要摺好多,真唔簡單!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我就係山上o既柴狼啦!! 哈哈哈~~
      係呀, 但至少佢最後有我地的溫暖~~
      d 花摺到手指都攰~~

      Delete
  2. 如果你下左決心去領養, 可以去愛護動物協會呀~ 一樣可幫到D小動物呢~
    櫻花果個成品好正呀~~~好岩春天用~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地都有搵緊呀, 再睇下先~~
      係呀, 櫻花真係好有春天氣息~~希望友人婚禮有用!

      Delete
  3. 我想養狗都想左幾年, 老DAD就想養貓。

    ReplyDelete
  4. 山頂咁正,行到双腿酸軟都抵啦!
    紙花好繽紛又可愛,櫻花感覺很嬌嫩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係, 上到山頂覺得咁攰都值得!
      多謝~~第一次整算係咁啦, 希望朋友婚禮靚靚~~

      Delete
  5. 呢個天氣行山幾舒服~遲下夏天就好辛苦呢~!

    ReplyDelete
  6. 祝妳馬年如意, 身體健康 ,越來越索 , 心想事成!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝晒!! 祝你馬年身壯力健, 事事如意!!

      Delete
  7. 祝新春大吉,萬事如意,身體健康,心想事成!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝多謝!! 我都祝你同老dad 馬年行大運, 萬事如意~~最緊要係全家健康快樂!!

      Delete
  8. Replies
    1. 多謝晒, 大家咁話, 最緊要身體健康, 事事如意!!

      Delete
  9. Replies
    1. 多謝多謝!! 最緊要身體健康, 笑口常開!!

      Delete
  10. 小貓貓好可憐呀!
    個櫻花好靚呀!

    ReplyDelete