Sunday 6 March 2016

曼谷還神去 (上)


一月尾 即係香港最凍個幾日,
同個妹去左四日三夜曼谷避寒,
主要係去還神, 
話說上年去玩時學人去拜左四面佛,
雖然我地所求的都無實現(!) 仲衰多兩錢重。
但聽人講信唔信都要第二年去還返先得(!!),
所以就來個短遊+順便還神啦。
**無下次架啦!** Byebye~~
bangkok 8達通, 不過泰國撘地鐵都唔平呀,幾乎日日都要增值,
但打鬼呢, 依家d的士司機唔興跟咪標收費, 一開口就勁貴,
我唔鐘意咁樣! 寧願煩少少都係撘地鐵, 反正都平過被人劏! 


見上年又係同個妹去Bangkok時住個間酒店都方便又四正,
於是今次揀返同一間, 仲book左大過既豪華房(!) (上次係standard)

朝早11點幾落機, 
未有得check-in

個妹一放低行李就話要去chatuchak market,
因為佢同朋友搞緊ig shop, 佢出左幾個post,
今次去曼谷, 除還神, 仲係幫手入d貨, 
我就出錢又出力去做苦力!!






一行就係行到4-5點, 淨係食左個椰子雪糕咁大把T__T,
返到酒店, 點知, 去到間房好似仲細過上次,
我打落去問, 條友又話呢個已經係豪華啦喎,
我再上agoda睇返d 相, 都似似地既, 
可能多左個飯廳係角落望落去逼d啦, fine!

行到成身臭汗, 想話洗個白白,
個花灑, 開左成分幾兩分鐘,
都只係得熱水, 我已經扭左個"HOT"好多次, 
又試過熄左個"COLD"再扭, 
總之扭轉六壬都係無熱水,
於是我又打落去嘈, 話要換房啦,
但條友話今日好full, 無房換。
搵左一個唔識英文既人上黎整,
我見佢淨係搞個cold, 我就話我係 no hot water,

再指指個HOT制, 點知佢指住個COLD制話"HOT"(!!) 
WTF?? Play 9 me?? <--我心諗!

但佢最後都將兩個制扭來扭去, 連個轉頭都扭Q埋出黎,
過左幾分鐘, 終於有熱水, 而佢踩到成地黑色腳板印又濕晒就走了!!

之後幾日沖涼都係要狂擰個cold先有熱水, 
但一開返凍水(即係hot)就好快變返凍,
一邊沖就時凍時熱, 想死!!

本來想上agoda留返個超bad comments俾呢間野,
但係我朋友話「你小心d泰國人落你降頭呀!」(!!)
唯有, 以後唔再book呢間! 哼~~

沖完涼, 就同個妹去左醫肚, 
成7,8點先食第一餐~~

曼谷其實weekend去下, hea下, 行下街, 飲飲食食都幾好架,
今次仲好少左好多大陸人tim, 不過又可能因為我地無錢行名店啦。

17 comments:

  1. 正呀去泰國,我只去過一次,好想再去,想試浸spa呢

    ReplyDelete
  2. Hot即係凍,cold即係熱。我要重新學英文先得。

    ReplyDelete
  3. 拜神不如靠自己啦.
    chatuchak好過行名店啦, 起碼多搞怪野睇.
    呢間酒店真把鬼, d好酒店既員工, 識除埋鞋先入房架.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係靠自己算~~ 但拜完唔還真係好似欠左佢咁
      CHATUCHAT真係好行過名店但好亂好熱呀...花多眼亂
      呢間酒店我唔會再去架啦!

      Delete
  4. 我見唔少人年年都去拜神同還神架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我拜過一次就夠了, 拜完又要記得還, 好似欠左人咁既感覺麻麻~~

      Delete
  5. Replies
    1. 以前撘的士都好方便, 但我都係會撘返BTS, 都唔係好複雜!

      Delete
  6. 我第一次搭飛機去旅行就係去泰國,但已經係廿年前啦XDD
    真係要搵機會去relax下先~~

    ReplyDelete
  7. 曼谷很塞車,我會用BTS和MRT。

    ReplyDelete
  8. 嘩~有好多貓咪鎖匙扣!(=^・^=)

    ReplyDelete
  9. 好憎果啲時凍時熱控制唔到嘅花灑

    ReplyDelete