Saturday 16 April 2016

復活節歐遊 -- 巴塞隆拿 (上)

三月尾至四月頭請幾日假就可以有11日大假,
所以我上年已經買左機票去德國,
而男友又提議一齊去巴塞隆拿,
我未去過西班牙呀!! 好想去~~

唔講咁多, 睇下相啦!!


落機撘埋地鐵, CHECK IN埋之後的第一餐

我覺得巴塞地方細細, 如果唔係拉住行李其實去邊都可以行路
我地淨係來回同第二日去park guell至有撘地鐵,
所以買左個張20歐羅10程的飛有D浪費, 因為都用唔盡(!)


第二日既第一個行程就係去睇聖家大教堂 (Sagrada Família)

但又係同好多大教堂一樣, 係未起好既, 咁樣睇有D醜
入到去又勁多人, 都幾靚幾宏偉, 但我覺得科隆大教堂更靚,
係每次我行過都覺得好靚望多幾眼,
呢個聖家堂, 去過就算!
入內如果唔去JOIN TOUR唔洗俾錢。
反而我覺得呢個教堂仲靚!!!
復活節當日正好有活動同唱聖詩
仲有就係去左PARK GUELL, 一路行一路好多賣藝人
巴塞有好多玩音樂勁正的藝人,
上到頂一個自彈自唱好好聽, 
我諗佢一個鐘已經賺到100歐, 因為好多人俾錢佢,
包括我同男友, 我地睇左成20分鍾,
見到都幾多人俾錢同買佢隻碟!

公園的一角~~

由頂望落去可以睇到巴塞隆納的城市景
呢個公園好出名, 因為有隻Antoni Gaudí整既蜥蝪,
不過要俾錢, 仲要排晒長龍, 於是都係放棄
因為都係影極影唔晒條蜥蝪 (多人+影相技術差)。

巴塞的APPLE STORE
係咪好靚呢??

入面又係有個條玻璃樓梯!!


11 comments:

  1. 之前見有你呢篇post既通知,點知入黎係冇既,依家又有返,你又set咗邊個星球既時間咁飄忽呀XXD
    9世都冇蒲頭, 實知你又去左會情人啦, 玩得開心啦, 依家去又唔熱, 西班牙野食好0岩食 ,又多名勝睇, 有冇玩到唔想返^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係你最有心~~次次都第一, 哈哈!! 我之前係車到UPDATE左LOAD完發現有好多錯字, 但改返之後原來又轉左去DRAFT, 所以都係係屋企先再POST過囉...
      上個月去個時都唔熱呀, 仲有D凍... 野食真係好正~~不過又未有唔想返的感覺, 但想再去。 :D

      Delete
  2. 好仲有好多遊記要寫喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎, 你提醒左我, 原來上次個曼谷係未完...哈哈~~~

      Delete
  3. 好開心~你可以成日周圍去好幸福呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為我係個唔聽話又買唔到樓的廢青嘛...哈哈!!

      Delete
  4. 聖家大教堂預計還要十多年的時間才能完成,真是誇張,還要佩服西班牙人對建築的passion與毅力!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 睇個款有排起呀仲... 佢上面唔知做咩整左D生果上去有少少古怪~~

      Delete
  5. 我都係特別鍾意Cologne大教堂,已經去過兩次了。

    ReplyDelete
  6. 嘩~個教堂好好好好好好靚啊!😲

    ReplyDelete
  7. 科隆果間未去過都想去睇下

    ReplyDelete