Saturday 9 April 2011

變成黑人之道

前一日出完海,
呢一日10點幾起身,
我發現原來d錢已用得七七八八, 
於是食完早餐後出去,
我就一邊行一邊見到提款機都試試,
因為mastercard都可以提款嘛,
但我個張原來未申請呢個功能囉, 頂!
試左幾次之後都係冇用~ 
唯有剩底o既日子慳d洗!~
鬼仔叫我唔洗擔心,
佢話會出晒錢喎~
嘩~~真好, 但我覺得非常唔好意思囉,
咁大個女除左我爸爸之外未洗過男人錢!
琴晚做左個泰式MASSAGE之後,
兩個都好好訓…遲左d起身,
食左個早諉後, 四圍行行行,
然後仲去左網吧…




去到個沙灘, 隔離有得坐又有得食野飲野,
食完lunch後, 我地決定要去呢個沙灘到玩下…
返去酒店拎返d毛巾, 又講價買左個沙灘草蓆,
仲拎左相機tim~~
去到, 我地晒左一陣太陽,
但呢個沙灘可能因為太多人去,
d水望落去好清, 但係有陣怪怪的味道….
omg~~但因為太熱, 我地照游,
游游下又不時上返去飲野…
鬼仔因為係白人, 好易曬傷,
佢曬左一陣就變到紅卜卜,
得返我自己去曬太陽…
唔知曬左幾耐後, 我訓著左....
鬼仔好心急走過來叫我要轉身….
於是我轉身又曬多一陣啦~我再次訓著左~
曬完又返上去飲多杯野,
又落去游游當沖身…
最後佢同我講, 我頭先曬左好耐都唔郁, 佢見唔對路就過來, 驚我曬得太耐喎!


之後我先發現自己已經由本來似菲律賓人o既膚色,
變成左剛果人o既膚色!!!
行返酒店前, 我地就去做多次foot massage,
鬼仔真係上晒癒, 仲差d訓著左…

No comments:

Post a Comment