Sunday 17 March 2013

布魯塞爾的日與夜

繼懶人版之Amsterdam 的日與夜後,
又到左比利時--布魯塞爾的日與夜。

晨早第一影 @ 酒店




其實我都知去旅行唔好用一個地方同另一個地方比.
不過, 去完繽紛的荷蘭後, 我真係覺得布魯塞爾無咩生氣。




建築物宏偉就宏偉啦, 又古典又靚,
不過成街的建築物望落去都係呢一個tone的色,
d人著衫又係咁的顏色, 好悶好死氣沉沉囉!


可能我鐘意人笑,
比利時的人俾我印象好cool,
唔似得荷蘭咁成日咁多野講同埋笑面迎人。

加上, 比利時以法文為主,
佢地d英文都唔係好得,
而荷蘭人的英文普遍都係好好,
溝通易d, 就方便得多啦!!

所以返到去Amsterdam我又好開心,
不枉我選擇留三份二的行程係荷蘭丫!!

不過講起法文呢家野都有笑話,
因為我有學過法文 (BB班程度)。

比利時有d餐廳係冇英文餐牌,
鬼仔就會叫我幫佢手睇下有咩食,
D人見到鬼仔同我,
侍應就以為鬼仔先係識法文o個個,
一輪咀同佢講法文,
而鬼仔立即成為龔啞人士,
再用眼神叫我幫手!! 哈哈哈哈~~
到我開口個時佢地就會好驚訝!
比利時都唔係一無可取,
我地去左幾個靚教堂,
仲食左著名的窩夫(!!)


就係食佢, 因為係企街邊食,
我一隻手係寒風中拎住一邊食,
個隻手後來爆左擦, 頂!!
當然有著名的朱古力啦,
我冇咩買返o黎,
因為係個邊日日都有食朱古力, 食到怕左!!

仲有, 我地食左青口...好味好味!!

講起比利時, 有朋友叫我買呢個G字頭的朱古力,
雖然香港都有得賣, 但我都買左幾盒俾同事同屋企人,
仲要係佢地1926年開個間買ga!
呢個盒有返D當地特色啦掛......
仲有呢隻金色包裝,
我唔知點解d日本同內地旅客一去到狂買,
我自己買得一, 兩盒, 比起佢地我好寒酸,
因為佢地係行埋去個架一野捧十盒十盒咁買ga!! 痴線~~~

No comments:

Post a Comment