Sunday 3 March 2013

一扇門通向世界

有睇開我BLOG的Blog友們都應該記得我鐘意儲postcard,
所以朋友們近年每次去旅行都會寄俾我,
我兩個妹去左澳洲之後每去一個地方都會寄返o黎屋企,
而我都會係旅行時寄俾朋友同自己(!!)
就係咁, 去完呢個荷蘭+比利時之旅後, 我屋企度門終於貼滿晒名信片啦,
仲有三張多左出o黎~~
依家諗住由房門開始又再貼(!!!) <-- 媽咪可能會想殺左我!
鬼仔成日話我真係好奇怪, 自己寫俾自己喎,
但佢話亦都鐘意我咁奇怪!! 嘻嘻!!



 
呢張係上星期收到個妹寄返o黎的~~

 

呢三張係我自己寄返屋企的....

係Amsterdam又搵唔到郵局, 酒店又話無晒郵票,
於是教我地去買, 原來係有得賣報紙雜誌的地方都會有得賣,

嘩~~買完之後我又唔捨得寄呢, 張張都好靚呀!!!!
 


呢張係我寄俾澳洲的朋友, 佢都於上星期收到~~

No comments:

Post a Comment