Sunday 10 March 2013

一齊去食芝士啦



o黎到荷蘭去左一個cheese tasting room,
係一個帶俾我驚喜的地方,
因為我本來只係網上睇到冇諗住一定要去o既,
都係諗住去到就算, 去唔到就罷。



點知, 呢個cheese tasting room令我同鬼仔都好滿足,
而且我地對佢o既評價都好唔錯,
鐘意食芝士o既話, 絕對係值得一去。

最好網上預網, 如果唔係可以walk in,
但唔係個個都好似我地咁好彩,
可以剛好join到就快開始而又仲有兩個位的class,
冇錯, 佢係好似一個課堂咁ga,
承惠EUR 15.00一位。

今次呢一堂剛好係英文o既,
講解人係呢個芝士品牌創辦人的孫仔~~
佢好可愛ga, 仲有親切o既笑容,
講解又有趣同埋詳細!
Well, 如果佢再靚仔D, 張相應該會係佢攬住我而我攬住舊芝士(!!)
又或者我飛禽大咬, 我攬住佢, 死未???
(咁新聞國際版將會係「呷醋美漢荷蘭怒殺港餓女」)
痴左........................................

















講返呢個cheese tasting class,
每個人的檯面都會有幾舊佢地自家品牌的芝士,
一個切芝士器, 仲有幾個酒杯。

































最估佢唔到o既係 -- 一張咁o既紙, 同一枝筆,
原來佢會一邊講解, 講下佢地呢個芝士品牌o既歷史,
佢地自家出品每一種芝士的特質,
仲有配咩酒食最好,
你一邊食一邊飲,
一邊要抄錄下來。


大家都好專心同食得好滋味~~

最後, 個講師仲會check下大家的筆記如何,
如果寫得好會有佢簽發的證書。

呢一份係我o既, 呵呵~~

鬼仔個份?? 佢條友掛住飲飲食食, 淨係寫左兩行,
所以冇講師簽名!!!
佢個衰仔仲話打算照抄我個份就算, 真曳!!



上完堂, 可以有折買芝士, 大家都好鐘意,
連鬼仔都有買呀, 不過美國唔可以帶食物入境,
所以鬼仔返屋企時海關問左佢好耐先得咋, 嚇死佢!!

No comments:

Post a Comment