Sunday 8 February 2015

近日生活

跟朋友組成的行山小隊上星期終於行了2015年的第一次行山,
行左大潭郊遊徑。
今次以為自己做好晒資料搜集,
點知都係行錯左上山嘅路。
因為行行下發現我地print定出嚟跟住行個網頁入面啲圖好似無見過(!)
連啲坐標都唔同(!!)
但有左迷路嘅經驗,我地係分岔路時,
揀左向下,總之向下走就實無死。
上得山多終遇狗,好可愛的小狗。


好靚嘅花
成棵都係
雖然上山方向有待改進,但食物方面進步左好多,我整左沙律,朋友切了生果。正!

早排同法文班同學約食飯,
其中一個同學話想領養貓貓,
(同場另一個都係貓奴)。
原來佢已經有聯絡過一位因為要移民嘅太太,
佢地成日去加拿大,
剩下行動不便嘅奶奶在港,
雖然有兩個工人照顧但都擔心佢地打理不善,
而且貓咪們都七八歲啦,
年紀大,怕佢地長途跋涉又水土不服,
加上幾隻貓嘅手續都麻煩掛,
於是只好移民前搵幾位好人家收養。
我地都有份幫下眼睇睇同傳承貓奴之道(!)
呢隻係威威,好靚仔
呢隻係BOBO,好嗲人
最後朋友要了BoBo..
雖然之後佢同家人因先斬後奏而有衝突,
好在最後貓咪都算安頓好。
BTW,上星期行完山剛好可以join遊行,
延續雨傘運動。
買了一筒新菲林,
希望旅行可以影啲靚相,
臭豬Baileys又八八卦卦。
香港夜景,有晚食完飯路過時影的。

18 comments:

  1. Replies
    1. 我都覺呀, 依家同朋友們希望每個月都行至少一次啦~

      Delete
  2. 有時行山好難約呢~~要有伴,又要天氣好~~
    大潭個邊應該幾好行呀!你影D花好靚呀:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢期天氣都幾o岩行山, 可惜我又要等隻腳好返先得...>.<

      Delete
  3. 累積得來的迷途經驗,更能駕馭下一次迷途,這也算是行山的趣味點。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係呀, 要慢慢累積一下經驗~~不過希望可以改進更多, 唔洗行咁多冤枉路。

      Delete
  4. 其實同幾個人一齊行~迷路都冇咁驚~呢個係一個好好嘅體會呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係ga, 有個伴都定d, 一齊搵返條路落山, 又可以邊行邊傾計, 好開心。

      Delete
  5. Replies
    1. 多謝呀, 我都祝你羊年快樂, 心想事成, 同黃先生繼續甜甜蜜蜜!!

      Delete
  6. 祝你家新年快樂,心想事成,身體健康,恭喜發財!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 恭喜發財, 我都祝你萬事如意, 你同老dad龍馬精神, 笑口常開丫!!!

      Delete
  7. 恭喜!萬事如意!身體健康!
    今年好多吊鐘花喎!好靚添!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝晒呀!! 我都祝你心想事成, 健健康康!!! 係呀, 天氣暖, 好多花開~~

      Delete
  8. 今年天氣暖, 好多山野都好多吊鐘開.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 終於蒲頭啦你, 搞咩o黎呀??新年快樂呀, 陣間再去你到拜年~~
      係呀, 今年暖, 唔噴山, 我發現屋企d花都早左開喎~~yeah!!

      Delete