Sunday 1 February 2015

近日新玩意

唔知道大家學生時代有無玩過跳彈床?
當年仲後生,唔識個死字,
PE堂玩跳彈床,跳得起勁!

早前生日時老友俾左兩張VIP PASS我,
話呢個RYZE係近月香港新興玩意兒,
一定要去試試。


但我都聽話有人玩到骨折入院,
加上年紀大啦(!) 驚死,
膽粗粗跟友人去玩了一輪,
其實都幾好玩(如果我唔係咁驚同差啲整親手臂嘅話),
多啲朋友去會更好玩,因為可以玩閃避球,
我就玩了籃球同行鋼線等等。

個到多數係外國人同啲外國小朋友去玩,
家長可以入去睇住,
小朋友98/一個鐘,大人150/一個鐘。
聽落有啲貴但一個鐘已經係好夠皮,
跳到你腳仔軟架!

注意:應著運動服去跳比較好,始終係劇烈運動。我個日唔知頭唔知路放工去玩,只著了牛仔褲,失策。
----------------------------------------
早排個妹仲試整左貓腳印棉花糖,
幾好味但就軟左啲囉。


10 comments: