Saturday 24 January 2015

剛過去的聖誕節@ 法蘭克福

剛剛過去的聖誕節+新年,
去了一趙德國,
所以我的聖誕節分別在香港機場, 杜拜機場及法蘭克福渡過~~

原本不打算在法蘭克福逗留的,
但德國仔說他姐姐聽了之後,
建議他不要即晚開車去科隆,
應該帶我在法蘭克福玩兩天。
(註: 他的hometown就在法蘭克福附近, 回去過聖誕)
所以book了酒店, 在法蘭克福留三日兩夜。

香港機場的聖誕樹
杜拜機埸的其中一棵聖誕樹

法蘭克福街頭的其中一棵聖誕樹
Opera @ Frankfurt 
Shopping center的燈飾

為左令自己無時差,
第一程機我係飲左幾杯白酒令自己狂訓,
第二程就打死都唔訓,
最無奈係個程機有好多吉位,
大家都連霸幾個位來訓,
我只係小睡左一陣,
後改為瘋狂睇電影,
但都唔執輸, 當SOFA咁坐, 哈!!

所以當晚落機, 等德國仔泊好車後,
Check-in後第一樣野就係沖涼洗頭, 訓覺~~
第二日先開始玩。
去到Christmas market都已經完了,
boxing day shopping center都有部份仲開,
不過好多野香港都有所以就無買野, 只係去八下。
上次來的時侯人頭湧湧, 今次則水靜鵝飛 
當然也會經過這條河

今次終於有機會入去看看~~很美。
lunch 由於Hilton酒店早餐太豐富,
兩人不算太餓, 一起share了德國仔聲稱很德國式的pizza
(餅是很薄很脆的)
到德國, 當然要喝啤酒。

為了不把德國仔悶死,
我說不用去art gallery,
一起去了DAM (Deutsches Architektur Museum),
男生比較起喜歡看建築吧?? 我也看得很開心。
我和德國仔都很喜歡埸館內這一PART

晚上, 去了他一早book位的西班牙餐廳,
慶祝聖誕節, 呵呵~~







14 comments:

  1. 那個餅皮看來真的烤得很酥,一片接一片的很快就吃完了呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. YUP, 真係好快清左~好脆~~唔會食到好滯~~

      Delete
  2. Deutsches Architektur Museum,我都鍾意睇o架!

    ReplyDelete
  3. 我都中意睇下建築(雖然唔識XD),每次去旅行遇到特別嘅建築都好開心^^
    好彩你地唔係好餓,咪個pizza可能真係唔夠飽呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同你一樣, 雖然唔識但次次見到D特別嘅建築都覺得好賞心悅目!!
      係呀, 個PIZZA當TEA咋...

      Delete
  4. 聖誕節在歐洲想行街 shopping 真的難, 所有店都關。

    ReplyDelete
  5. 好靚呀!~歐洲過聖誕~我覺得特別浪漫咁呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係ga, 可能對歐洲嘅感覺始終同浪漫有掛勾~~

      Delete