Sunday 4 January 2015

Kassel Germany Lowenburg Castle Herkules Berg Park Waterfall

剛回港,先把呢篇之前寫左一半嘅遊記post埋,下星期再續。

Kassel 呢個小鎮, 地方細細但都有d名氣, 

因為格林兄弟係呢到居住左成30年,
雖然同Hanau一樣保留o既野唔多,
好似有一間格林兄弟博物館,
但係就有一個威廉高地公園同皇宮,
都幾有睇頭ga。

呢個威廉大公爵就係拿破崙o既堂細佬,
而呢個皇宮原本就係黑森行宮o既一部份啦!
呢樹有個階梯瀑布, 
水流由上而下經過一層層o既階梯形成好多小瀑布。
夏天o既時候係特定o既晚上會有watershow (定water display), 

非常壯觀。
日頭o既時候, 有d時間,
可以行下呢個公園, 好大, 好舒服, 好靚~~







仲有呢個行宮(已改建作博物館),
個日睇o既展覽分左幾part,
得好少有英文, 只有德文個d,
德國仔要翻譯我聽, 講到佢口水都乾。
然後, 仲可以行下另一邊o既lion castle
唔知有冇記錯,
聽講呢個城堡相傳話係困住長髮公主個城堡喎
HELLO! 我就係新長髮公主啦!! (死未?)
呢個大銅雕像叫Herkules,
但我都係鐘意叫佢naked old man(!!)
德國仔聽到我咁叫笑左好耐,
佢個名係同希臘神話o既大力士一樣,
見唔見到正進行維修工程??
今次去法德兩國好多地方都係有維修工程,
所以影出來o既相都避唔到,
不過唔維修又點保留得咁好呢??
食飽飽, 準備好再去睇WATER SHOW啦!

大家一齊由上而下咁跟住水流走,
沿路仲有人企係到表演,
都係一D故事, 默劇等等,
成個SHOW都有背景音樂ga。

不過由於太黑, 我影得都唔係好清楚,
同埋太多人, 費事阻住人行,
我都係影幾張就算,
由美景留係心入面吧!


13 comments: