Saturday 17 January 2015

2015 記事簿

雖然我都有用smart phone 來記錄要做嘅事,
但係我仍然有用記事簿來記錄日常生活大小事 ,
買記事簿係每年生活一大議題

今年,無錯,又係巴黎呀⋯⋯
唔知點解對呢個城市又愛又恨,情有獨鍾。

仲買左啲貼紙仔,
用來貼係簿入面,
裝飾下嘛 (係, 我係好似小學雞咁ga)!
係咪好靚呢?
我幾鐘意啲咁Vintage的圖案。
仲有呢啲,可以貼係啲要做嘅事上面,一目了然。

因為我就好怕啲簿入面好花俏好多公仔,
咁樣無咩位寫野之餘又低B,
加上我有時會畫公仔入面(!!)
新一年,希望自己找點東西學學,
不要那麼懶,
還有,至少每星期都寫blog吧(?)。。。。。。

10 comments:

  1. 我都有KEEP住用記事簿架!哩幾年都係用無印或者類近無印嘅款再自己加貼紙同印仔^^總係有D嘢揭下開心D~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無印款清清地幾好,不過我每年都要變款(花心)。哈哈!
      係呀,有野揭下開心啲。

      Delete
  2. 找點東西學學>>學德文啦!

    ReplyDelete
  3. 哈~你有呢個記事簿~!!
    家下多咗人用電話~好少人用記事簿呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有用電話不過都仲係鐘意寫下記事簿~~有時拎返出來重溫感覺好實在呢!

      Delete
  4. 貼紙,以前我都有唔少架!嘻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. GIVE ME FIVE!! 我細個都係呀, 係咪仲會買D貼紙簿o黎儲???依家仲有冇嘅呢??

      Delete