Saturday 7 March 2015

朱古力博物館

除了大教堂之外另一個科隆必去地點就是朱古力博物館!!

阿姨在讓大家試食

(但我不明白為何不是德國品牌KINDER而是LIDT?)



人超多還好那天不用半小時就排完隊買票,
這張相是我參觀完看到的人龍。


在裡面除了有介紹可可豆的產地朱古力的好處用處等,
還有一個小溫室內有可可豆樹,

上層更有一大台製朱古力的機械!! 小朋友們超喜歡 (我也是)

小朋友在這裡學造朱古力


最後還有歷年來不同包裝及進化的介紹。


我很喜歡這個包裝 – 上面的德國文意思是「小貓咪的舌頭 ,
很可愛吧??


PS: 用手機快打,但唔知點解一撳reply就出左第二頁畫面,激死。留言回覆同巡blog又要等我成功開電腦啦。:(

11 comments:

  1. 去呢度參觀開心過遊樂場.
    曾經食過樹上摘既可可果,好好食.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯, 因為我榻身都唔會玩機動遊戲的。
      你就爽啦, 我無食過呀, 但係溫室都展示出來, 有D切開左俾人睇下既, 好香架都!

      Delete
  2. 有得試食,攞多幾次喇!
    尾二張相咁多玩具嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我食左一次咋,仲有入去時都有派朱古力~正!
      尾二個張就係大家都識既kinder出奇蛋玩具呀, 係咪熟口熟面呢??

      Delete
  3. 看到形形式式的朱古力,真的令人心癢癢.....

    ReplyDelete
  4. 我係朱支力FANS!!呢個朱古力博物館好啱我去~去到實好開心呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我本身唔係甜食愛好者都睇得好開心呀..

      Delete
  5. 嘩,即刻諗起套朱古力獎門人。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我排隊個時都不停細聲唱"Willy Wonka, Willy Wonka...The Amazing Chocolatier.Willy Wonka, Willy Wonka...Everybody give a cheer!"...... XD

      Delete
  6. 嘩嘩嘩~~我諗我去到一定好開心!
    P.S.我而家用手機upload唔到相囉……用手機影完要過落電腦先出得blog:(

    ReplyDelete