Sunday 1 March 2015

科隆大教堂

科隆大教堂是科隆的地標亦是世界第三大的歌德式教堂,
13世紀開始一直花了600多年時間才建成。


市內所有建築物都不可以超過教堂的高度,


教堂之宏偉實在令人驚嘆不已而且還要留意每一牆一柱都是十分精緻的。
港女如我當然有在裡裡外外拍照啦。
當然,如果你喜歡還可以付款(好似8歐定10歐,唔記得,因為唔係我俾:P)登上教堂塔頂一暏科隆的面貌。
先旨聲明,登上塔頂需要爬五百級樓梯才到達。 是500級呀! 
媽呀,那條樓梯又窄又彎又暗,
而且上落都是同一條樓梯,
大家擠在一起,走完之後會頭暈。

走完一道樓梯,還有另一道(!)
從塔頂可以見到科隆的市貌,天晴氣朗的話景色應該更美
這天又冷又天陰

爬完樓梯,腳仔軟,
他帶了我去吃蛋糕補充體力。



14 comments:

  1. 500級濕碎啦,你要行多d山, 爬多d石級練下啦.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 行500級無咩問題但係咁轉圈真係會頭暈ga! >.<

      Delete
  2. 歐洲好多教堂條樓梯都係又窄又彎又暗……個個都要小心行呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 佢地以前d建築係咁, 但到真係行個時就會好佩服塔頂工作的員工, 佢每日都要咁行呢...

      Delete
  3. 500級~~~~~~~~我唸我冇力行.........行到上去都累死~

    ReplyDelete
  4. 睇你影嘅相我當自己上咗去lu。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩~~王子你咁GA, 咁我睇完你個BLOG都當自己住左係奧地利啦!! :P

      Delete
  5. 10歐!好貴呀!500級,唔限時慢慢行都ok嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔記得8定10歐~~ 係呀, 我一邊行都抖左幾次....咁轉返真係好暈...

      Delete
  6. Replies
    1. 呢個城市都還可以呀, 但我想暖D時候去, 應該好玩D!

      Delete
  7. 好優雅,好靚,有妳D靚相,下次我有機會去嗰陣就唔使畀錢行上去喇!哈哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈~~乜你咁GA, 下次你唔係冬天去上到去再睇應該硬靚ga!

      Delete