Tuesday 7 April 2015

復活郵假期"包膠"

大家的復活節點過呢??? 有冇人去左旅行呀?
至於我o既復活節呢, 搶唔到平機票又嫌假期機票貴 (換言之 -- 窮),
唯有留港渡過啦!

本來以為今日有yoga堂 (新年腳傷後無上過),
點知check schedule先發現原來今晚無堂,
所以有空開機打blog, hehe~~
(明明無事幹的閒人但無乜記性)
第一日, 去左轉花墟,
仲去左成年無去, 亦係我第二次去o既太子餐廳,
加上我地又未食lunch, 所以點左個set A (鹹點),
諗住話食個tea啦, 點知就中伏!! T__T
收我$128, 二人用,
竟然係個可以媲美「美心9蚊pizza包」o既pizza,
「法蘭克福廚師腸」,
仲有個兜「地捫罐頭雜果+卡夫沙律醬」而成的所謂薯仔沙律。
食完唔夠飽, 叫多個$44梳夫厘,
點知都係喊出o黎!!
佢個面好似燶左, 但入面又好似唔夠熟,
一陣蛋腥味, 食到想嘔,
仲有, 乜梳夫厘唔係好似食空氣咁o既質感o既咩?
但佢就有一種「煙un」o既口感, 好奇怪好L難食!

以後唔會再去。

 是日收穫 -- 驅蚊草, 鼠尾蘭, 玉蓮同紫羅蘭 (都係細細棵)。


呢d野好核突, 好似異形

第二日, 我同兩個妹又去左大澳, 
成年無去, 不過變化不大,
都係去行行飲飲食食啦~~


去左試間cafe, 叫solo (蘇蘆) 
我兩個妹唔好咖啡~
所以都點呢個...仲話espresso好苦=__= low b
呢杯係我o既 iced espresso, 個日檯檯都點雪糕或啤酒
老細聽到我點呢個讚我識貨! 哈哈~
大澳好多貓貓ga! 

見到有蟹蟹同彈塗魚, 唔洗去濕地公園了
每次見到都覺得好得意~~
而呢個白雪公主徵婚就次次我都笑出o黎
回家前於碼頭巧遇月全蝕


另外一日, 就同行山朋友一齊去西貢龍蝦灣個頭行山,
應該係夏天前最後一次啦掛??
個日都熱到中暑咁滯!!
呢日都唔不少行山, 
有一家大細o既tim,
我地幾個廢青o既假想敵就係一對約7-9歲o既細路,
係抖左好多次, 
但都死追o既情況下,
最後好開心咁快過佢地完成!
又熱又焗, 上山真係好攰, 抖左3-4次
但都係值得o既, 因為景色好靚! 

最後兩日就係執衣櫃同去剪髮~~呵呵!!


五月, 到我去反啦~~ yeah!

14 comments:

  1. 我既假期係機場2日精華遊, 2日都上唔到機,仲要等行李出等到半夜3點都未有,第日佢地送上門, 真係唔知講乜.
    我都好似未入過太子餐廳 ,整壇咁既野都好意思拎出黎俾人食, 你唔講個梳夫里我仲以為係隻大muffin...燶成咁竟然入面唔熟, 都相當高難度XXD
    我已停止行山啦, 俾蚊針暈都似.
    你又去見德國仔呀...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩, 你搞咩O黎呀??
      個間把鬼野就真係唔洗再試啦~
      係喎, 我最近都無行山, 都係改為游水算~~
      不是啦, 去小遊咋

      Delete
  2. 梳夫里係咪上錯咗個紙包蛋糕呢?

    ReplyDelete
  3. 我3號那天本應去大澳架,點知去到東涌搭11號巴士時,見到打蛇餅,然後去左行OUTLET算了。

    ReplyDelete
  4. 呢間太子餐廳無乜嘢食得落口,大家樂嘅水準都不如!
    月全蝕當晚多雲,大部份地區都不容易看到月亮,而且多是閃現一會又消失。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢間野真係唔會再去~~
      係呀, 我個日都係郊外先睇到咋

      Delete
  5. 間太子餐廳真係唔得喎~~超中伏!
    我今個假期家人去咗廈門玩幾日,好多人呀:(我覺得如果人少D,廈門係一個閒HEA嘅好地方,有機會再同你分享^^
    我放完復活節開始忙啦,要到七月先可以再鬆鬆呢~~你五月玩得開心D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢中伏得O黎我見到仲有好多人都係慕名而去咁, 勁呃人!
      我陣間就巡BLOG睇你廈門分享~~

      Delete
  6. 我同你一樣~冇周圍去~只係留喺香港咋~!

    ReplyDelete
  7. 就咁睇個賣相已經好差,仲要收人128蚊?一世blacklist佢啦!

    ReplyDelete