Saturday 22 August 2015

近日愛食

Upgrade左去10, 終於用得得心應手少少,
不過, 原來upgrade完之後呢係會無晒聲架(!)
上網睇, 好多人都有呢個問題,
要自己去delete左個乜叉野audio server 之後又再load過,
咁就無事, 點解有呢個咁白痴既設計??? 

另外, 仍然唔知點解插左線裝埋iTunes仍然係過唔到手機D野落電腦,
真係好想死!!!
最後, 我用咩方法呢???
就係將D野掉晒上Dropbox,
然後再用Laptop響dropbox樹download返落黎,
OMG!!! 成件事係戇居到無人有囉!!

係開始整理我的旅行post之前,
等我介紹一下最近食完覺得「喂, 唔錯喎, 可以再食」的東東~~

第一間, 係我同友人公司附近,
一個月內一齊食左兩次的cafe,
真係好開心, 唔洗去到山長水遠嘆精品咖啡,
叫"my little coffee"。


友人鐘意呢間野的all day breakfast,
而我就兩次都係點肉醬意粉,
再加一杯耶加雪菲咖啡~~
有個種係台灣cafe hea hea的感覺。
雖然, 每次出返黎都係會有「妖, 死返上公司做野啦」的無奈!

而另一間就係韓國野,
叫阿利水, 雖然都唔算太近,
次次行到去都一身汗,
所以夏天就會叫涼麵呀, 拌飯之類,
呢間野最好係前菜可以添加架!!

仲有一間, 係有次落雨亂入去的日本餐廳,
類似居酒屋, 但我唔記得叫咩名,
lunch黎講都唔平, 所以唔會咁快再去。
吉列豬扒定食, 都成$80-90

雖然仲係夏日炎炎, 
我都打左兩次邊爐,
仲要係同一個星期內(!!)
所以就爆左瘡瘡~~T__T。
澳門仔火鍋, 3個女仔食呢個海鮮鍋好夠~~而且幾好味又抵食

最後一間, 剛同朋友慶生食過,
成班友食完已經諗緊秋天耍再去的 -- 聚手工火鍋!!
梳羅魚湯底勁好飲, d魚極爽, 蠔又鮮甜, 仲有d手工丸超彈牙,
好味!!


最最最後, 我平時只鐘意食薄荷味雪糕,
但個日行過7仔, 無喎,
只好試下呢個新口味~~係dreyers + b 仔的甜筒,
又幾好味喎!! 食完, 心情大好~~
不停學詹瑞文講「我要食雪糕呀」(!!) 

12 comments:

  1. 10淨係聽你講都想C
    韓食前菜人地不嬲有添食,係香港乜都計,cheap到宇宙無敵!
    我好怕食薄荷雪糕架,好似食牙膏咁XXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我去韓國都係任添仁香港通常唔係, 呢一間都唔係所有任添, 好似只限3款~~
      哈哈, 好多人都咁講薄荷雪糕, 但我係薄荷控~~

      Delete
  2. dreyers + b 仔有乜特別?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無乜特別, 就係新口味 -- 紅莓, 藍莓咁~~哈哈!

      Delete
  3. 同朋友打邊邊真係好~吹水食吓嘢咁好開心

    ReplyDelete
  4. 我覺得轉system/電話/電腦都係超煩囉!
    平時做嘢辛苦,食好D獎勵自己不為過呀~~加油加油:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 最慘係呢d system 一d都唔user friendly... 唉!
      係呀, 不過今個星期起收歛左啦!!

      Delete