Tuesday 25 August 2015

Brugge 小遊


七月時去左科隆探我男友兼陪佢過生日,

其中三日我地同佢兩個朋友一齊開車過比利時,

去左比利時一個叫Brugge既地方,

呢個地方有北方的威尼斯之稱,

而且又近荷蘭, 所以荷蘭文多過法文架。



我地下榻旅館的街
仲有, 房入面有個雙人按摩治, 咁搞笑既野,
係德國仔朋友BOOK俾我地(!!)

時不而遲, check in左之後就去市中心行下同埋醫肚
可惜個幾日天氣唔多好,
得返十幾度仲成日落雨

唔係講笑, 迷你兵四圍都有,
我係比利時同科隆都見唔少 
呢個正嗎??? 
比利時出名朱古力, 大家都有去買
黎到比利時當然要食窩夫啦

呢個細路仔佢地話好多歐洲人都識架喎,
我就同佢唔多熟啦。

市中心呢到d建築物好靚架


呢個教堂又大又宏偉但前面個舊野就好現代, 有d怪

我地仲join左boat tour


可愛的小狗在覺覺豬~~ZZZzzz......
行左個公園, 入面有好多風車~~

酒店附近的一條小小河~~可愛嗎??
黎到比利時必食, 白酒煮青口!!

之後我地就係酒吧等倒數男友的生日

最後一日, 朝早去左個沙灘
如果天氣好, 應該係一個非常靚的地方,
仲可以好好暢泳一番,我仲帶埋Bikini去,
可惜天公不造美。。。。。。
大家都著晒外套就知咩事啦!!

14 comments:

  1. 我都去過幾次BRUGGE, 小城風情,很多日本遊客呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. YEAH~~小城風情, 我LIKE!!
      今次我去反而唔覺好多日本人, 連亞洲人都唔多~

      Delete
  2. 呢個細路仔我細個時已識,可能嗰時圖書館有中文版漫畫。

    ReplyDelete
  3. 我唔識得BRUGGE哩個地方呢,但睇嚟幾好行~~
    估唔到迷你兵係個邊咁HIT喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我今次沿途去到邊都見到迷你兵

      Delete
  4. 我鍾意Brugge,同埋當地的 lace.

    ReplyDelete
  5. 丁丁幾乎係比利時既國寶黎啦,佢仲有個專門博物館添
    除左佢仲有藍精靈都係比國出名卡通.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 藍精靈我就識但呢個丁丁生我就真係失覺晒~~

      Delete