Saturday 15 August 2015

久違了

嘩~~轉眼又好耐無UPDATE過BLOG,
因為之前屋企, 工作同秘撈都忙,
而且, 七, 八月又去左轉德國+比利時同日本旅行.

還好, 多謝大家的留言及祝福,
爸爸做完手術後, 情況穩定好多啦.

仲有, 另一個勁耐無開電腦的原因係,
家中一直都虧虧地既DESKTOP,
正式打柴(!!)
而跟左我幾年, 由前前公司抽奬返黎既NOTEBOOK,
都到左不能忍受既地步啦,
開親機都搞半個鐘,仲要開咩都好Q慢(!!) T__T
有時用下部I-PAD訂機票, 酒店呀咁,
就唔多需要開電腦,
於是慢慢就懶懶閒咁一直拖拖拖拖拖~~~~~

今日, 個DESKTOP無啦啦又回光反照,
但好景不常, 幾粒鐘後,
當我价同媽咪講:個電腦又用得返今日唔出去買電腦住.
點知, 收線後一分鐘, 佢自動熄機,
火滾到我都係出去買之前睇中左個部FUJITSU.
竟然仲做緊promotion 平左, YEAH!!!

就係咁, 我終於有新LAPTOP用啦,
但未用過WINDOWS 8.1,
要摸熟點用同過曬手機D相先,
遲D再UPDATE同巡BLOG啦!! YO~~~

18 comments:

  1. 仲以為你俾外星人捉左去第5次元添呀XXD
    你Dad手術成功, 真係鬆一口氣, 但唔好成日掛住周圍躝, 多d陪下佢,又可以幫你Mum分擔下,唔使佢太頻撲啦.
    d野尤其電器咁上下係要換架啦,買左心水又有折既咪正哂啦, 好似聽講W8.1好煩, 所以我都未打算用住.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好感動呀, 咁耐無蒲頭你仲記得我, 仲咁快留言......
      係呀, 個D機票之前買落, 呢幾個月會留多D係屋企架啦...
      早幾日同媽咪阿妹去旅行, 爸爸負責湊貓都OK既....哈哈!!
      係呀, 8.1好煩, 我今日買完機搞到依家都唔知點先可以將IPHONE連接到電腦,
      仲有, 佢連打字都唔同, 依家打中文都好L煩....>.<

      Delete
    2. 作C你咩, 你當我失憶呀 ! 雖則我係有先天性老人痴呆, 之但係我識選擇性記憶架嘛, 值得記就唔會忘記啦^^
      咁睇你Dad愎元得相當唔錯, 真係好 !
      所以你唔好咁快用囉,又唔係咩咁特別, 好多要更新既野, 都唔係好野, 費事煩.

      Delete
    3. 多謝多謝~~真抵錫!!
      但佢個8.1係跟機架, 無得唔用....你睇我依家打字連D標點都未識搵, 我唔知點先有返句號(!!) T__T
      醫生叫佢唔好拎重野, 依家佢多數返佢鄉下養老但我叫佢咪再學人耕田種菜, 搞下花算~~係香港就餵下貓, 洗下砂盆囉...哈哈!

      Delete
  2. 我用梗Window 8, 唔知同8.1 有乜唔同呢??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都未用過8 添呀, 不過琴晚轉左做WINDOWS10 就好好多, 打字正常返, 唯一麻煩係UPGRADE完會無聲要自己去搞返..

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Welcome back!! 我知你一定唔會忘記哩度,只係好好好好好忙~~~咁忙要好好保重呀^^ 換新機真係要慢慢適應呢~
    最高興知你爸爸無事,你可以俾多D重任佢啦(即係餵下貓、洗下砂盆個D呢……哈哈)

    ReplyDelete
  4. 好耐都冇過尼添!希望你全家人都健健康康!
    快d放旅行相睇吓啦!些些...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀!!
      我會架啦, 不過IPHONE過野落機真係好煩, 我依家要將D 旅行相放上DROPBOX再係電腦的DROPBOX DOWNLOAD返落嚟~~好白痴!!

      Delete
  5. 生活忙碌都要 update 下我地呀,掛著你!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀, 我都好想多D UPDATE呢到, 希望快D摸熟部機...
      MISS YOU TOO!! >3<

      Delete
  6. 有了新laptop,加緊腳步更新啦……
    不過其實對於寫blog已經有點膩……

    ReplyDelete
    Replies
    1. 盡量啦~~不過一開個BLOG出黎又未搞好D相, 又開始懶了~~ :P

      Delete
    2. BTW, 我都認同你講, 所以好佩服D可以乖乖密密都更新的人~~

      Delete
  7. 秘撈忙係好事~有多一份收入又唔駛俾TAX 呢~!

    ReplyDelete