Saturday 3 October 2015

開心九月

細個讀書就最唔鐘意九月, 
因為開學嘛,
依家大個左就鐘意九月,
因為有中秋節假,
而且九月多朋友生日,
變左多Gathering, 所以零舍開心。

最最最最開心係 -- MUSE 28號嚟左香港開show!!
我當然有睇啦, 已經係我第三次睇,
仍然有最Hyper的放波波
男朋友依家超妒忌我, 哈哈~~
我今次同朋友買$780 (全企位),
男友話佢地三月都會去科隆, 但就90-100歐張飛, 好貴呢!

同之前一樣, 佢地都係咁正, 我地當然勁high, 同埋跳到腳仔軟~~
仲又因為去睇show識左班夾band既新朋友 (PS: 我從來無玩開),
今次陪我去睇show的朋友又係因為07年睇MUSE而識,
而今次又friend撘friend識到佢以前夾開band的朋友,
識到唔同既朋友係好開心的事, 仲可以交流下聽開咩band咁,
話唔定第日男友來港可以同佢地玩下嘛, 哈哈!!

今個九月除左一開波同中學同學去澳門之外,
仲食同班九月之星生日飯, 
已經唔知第幾年一齊慶祝,
能夠相識是緣份呢~~~
間餐廳幾細心, 知道有人生日, 會係甜點上寫定happy birthday

轉個頭, 仲約埋好友係公司附近食lunch, 
煩人既星期四都變得開心。
呢間餐廳變左我同小友要「食好d」時的大愛 
甜品都唔hea ga
朋友預先order的半熟tart
再來, 有日放工同朋友去左試lady M,

時間尚早, 唔洗點排隊,
等左陣就有得坐,
雖然真係唔平, 但堅好味!!!

一點都不失望~~再望返張相, 我又想再食了。

公司的法國同事由家鄉帶左呢兩樣野做手信,
個糖都幾甜, 但我都okay,
個餅呢, 法國妹教大家浸一浸落咖啡或茶食,
個味非常香, 入口仲香到好似食緊番碱咁。
同事們都食左一啖就帶返個位偷偷包起掉了,
我就好俾面食晒成條,
其實可能我地食唔慣咁香既野啦, 都okay的。

10 comments:

  1. 食到你有冇增磅XXD
    半熟芝士tart我都食左, lade M經過成日有隊, 我唔會排囉.
    隻法國糖係杏仁, 超級甜囉.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又無因為我依家感冒菌入腸, 痾到傻~
      個半熟tart係個廚師食左好出名個間之後自己試整架~~
      係呀, 聽暈要排隊好耐tim ga, 但個日係平日又係放工時間所以唔洗排~ :p
      係呀, 隻糖都唔算太甜但我睇過隻餅, 原來加了橙花水, 所以超香!

      Delete
  2. 你嘅九月真係好多姿多采喎,睇見都開心:)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 係呀, 佢地黎親都睇~~ 仲成日撘車聽返佢地D歌(!!)

      Delete
  4. 好鐘意佢哋首Bliss。(唔知有冇記錯歌名……)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀!!你無記錯。 Yeah~~

      Delete
  5. 我細時好期待開學喎,覺得返學先可以見到朋友。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能我返學個時比較"摺", 無咩朋友, 要到高中先開始有呢個感覺。

      Delete