Sunday 27 September 2015

作客

原來上年冬天去德國打左篇漏post~~真失策。

十二月廿七日,
連我, 一共6個人,3男3女,
當中只有2個女生我是不認識的,
因為其他兩個德國兄弟是我已於2007年時認識的。
非常開心再見到其中一個「細佬」,
自07年之後我已經沒有再見過他。

(朋友家的後花園, 很大, 早餐前開始下雪, 到了中午已是白茫茫)

由於有認識的朋友, 所以整個早餐都很愉快,
那兩個女孩都是很貼心又討人喜歡的可人兒,
之後我們一起交換了聖誕禮物。
她家的狗(有兩隻), 站起來比我還要高(!!)

那對兄弟還特意帶了我去他們小時候一起上學的中學, 哈哈!!
這間中學是他們幾個一起成長的地方,
亦是我的一位朋友曾經Exchange的地方,
是因為她才認識這幾位德國朋友;
在風雪下散步了一會就拜別了,
希望很快會再見(應該會的)。
**後來今年2月去法國時又見到阿哥, 之後七月佢又黎香港學廣東話, 哈哈**
下午, 開車回科隆去了,
才兩個半小時就到到科隆了,
時間尚早, 但經過一天舟車勞動,
二人都不想外出太多,
晚餐, 再一起去附近租DVD回家看。
----------------------------------------------------------------------
丫~~前一晚有段小插曲,
廿六號晚我們回去取車的時候發現車子的一塊鏡被人惡意破壞了,
(肯定不是被車撞到的, 因為我們記得有把鏡收好, 而且破壞的角度不是行車方向)
我們只好用鞋帶把鏡固定住(!!)。
還好車子就泊在警局隔一條街, 還有CCTV對正我們泊車的街。
繼上一次在巴黎警局報案後,
我又有機會去法蘭克福的警局了(!!)

上次在法國, 我很驚訝那間警局居然還在用應該在博物館「牛龜」電腦,
還有那個幫我錄口供女警的「螳螂拳」打字法,
等了又等, 先是給我一份表格筆錄然後再來一份電腦的, 搞了2個小時(!)

德國呢, 警局電腦當然是先進的,
而且那個男警打字速度又快, 一邊打那份記錄都Print了出來了(同步),
連我們在街道視察的時間, 才廿分鐘左右, 總之不超過30分鐘啦!
德國人的務實和法國人的漫散真的很大對比。

16 comments:

  1. 你有冇打算嫁咗過去算數呢
    德國人出名做嘢認真,法國人又懶又自以為是.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講呢啲~~我地都未係好了解, 唔諗結婚住。哈哈~
      都係架, 我以前同過德國人做過好短時間野, 佢地真係好認真; 法國人呢, 我依家日日對住佢地, 嘔血啦~~

      Delete
  2. 咁妳識得講德文嗎? 啲法國人成日覺得法文係最好聽,好睇唔起英文

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔識德文呀, 不過想學~~D法國朋友話佢地唔係睇唔起英文但佢地互相睇唔順超好耐~~我以前學法文, 同佢講佢地會好開心, 但老師如果一聽到你上堂用英文問佢地野就好憫。

      Delete
  3. 我度好多人都係螳螂拳

    ReplyDelete
  4. 衰鬼,祝妳中秋節快樂,day day 都咁 happy ^^

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 個幾日真係幾凍, 但我仲貪靚只著絲襪(!)

      Delete
  6. 嘩~好似好凍咁~~我未試過過白色聖誕~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 個幾日好凍~~但好彩室內有暖氣

      Delete
  7. 真係好大雪呀!但見到舊朋友同識到啱傾嘅新朋友真係好開心:)
    德國同法國效率好大對比呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 見返佢地真係好開心~~ : D
      無錯, 簡直天同地比!

      Delete
  8. 太高大的狗我會怕的。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係架, 開頭都驚驚地.... 但有人養既我過一陣就會OK

      Delete