Sunday 20 September 2015

科隆的貓貓cafe

呢一日天朗氣晴, 幾好行架,
今次去科隆男友知我喜歡貓,
帶我去左當地一間貓貓Cafe, 哈哈!!



呢間cafe坐位唔多, d客人都唔會亂逗d貓貓,
食物選擇不多, 都係食下cake或輕食咁。
因為時間仲早, 客人唔多, 裝修都好有屋企feel

有貓咪玩具俾客人拎黎玩 (如果貓咪理你的話......) 
呢間野好有心思為大家介紹店內的貓,
人地唔會為左做生意養好多貓, 
更唔會有貓bb係到。 
貓咪係好易有壓力同怕生的動物,
所以一唔耐煩就可以返自己房抖抖~~

家人及朋友之前都去過日本同台灣的貓cafe,
外國人做生意唔會好似香港個d咁迫d貓咪同俾貓BB人玩俾人亂抱。

係香港我多年前去過cwb一間,
叫"阿貓地攤",
應該係香港第一間貓cafe??
感覺幾好, 因為睇得出d店員對貓咪有心仲識照顧d貓。

食完野, 去左四圍行,
當然會經過科隆大教堂啦,
都有入去抖涼, 因為真係好熱囉。
之後去左行公園,
個日有喜年華,
所以好多地方都封左,
唯有係草地食下熱狗嘆下啤酒,
再曬曬太陽。


霸個靚位等睇野~~

仲唔肯返屋企,
點解??

因為當晚有煙花表演, 等左一兩個鐘之後,
終於睇到煙花,
都幾好睇, 不過都係燒錢活動,
所以我興趣不太大,
只係難得係外國睇到就睇啦, 哈哈!!


11 comments:

  1. 估唔到歐洲都有貓CAFE!我都好怕太多貓俾人玩個種,感覺好似佢地真係要返工咁……

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我聽到都覺得好神奇, 原來個度有兩間,下次想去下另一間, 哈哈~
      係啦, D人為左賺錢乜都做得出~~

      Delete
  2. 喵喵CAFE 喺日本好多~冇唸過歐洲都有喎~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日本連貓頭鷹CAFE都有, 佢地D貓又幾舒服架喎不過~~

      Delete
  3. 你男友很有心啊!估唔到歐洲都有貓Cafe!證明喵星人的魅力真是感染全球!(=^・ェ・^=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都係聽朋友講先知有架, 不過都算佢有心啦~ :P
      無錯無錯, 貓星人真係受歡迎~~

      Delete
  4. 依家香港多咗好多間貓Cafe,早排返香港都去過一間,會賣貓的,唔鍾意,都係鍾意阿貓地攤
    http://ruby2149.blogspot.com/2015/09/2015-cafe.html
    我紐約呢度因為衞生條例,唔可以有類似的Cafe出現

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我早前係高登都見到有人講呢兩間貓CAFE係賣貓, 其中一間有朋友去過, 連餐牌都無。 http://forum14.hkgolden.com/view.aspx?type=PT&message=5934314&highlight_id=0&page=1&authorOnly=False
      D人咁樣賺錢法我覺得真係好過份, 不過可能百貨應百客, 一樣有人去...我諗呢D都係害群之馬啦, 屯門都有間貓CAFE好好, 仲有觀塘既梅子貓舍(但好似裝修緊), 你下次返香港可以試下~~

      Delete
    2. 梅子貓舍我有去過,只係地方好細

      Delete