Thursday 3 September 2015

科隆的Music Store

除了參觀大教堂,
有個地方,
我去親科隆都會去,
就係德國仔經常周未去打發時間的
MUSIC STORE

就係呢一座,整整一座都是Music Store呢!



光係結他及BASS都已經有兩層,
再來是林林種種各式各樣的樂器如鋼琴敲擊樂器等等~~



仲有舞台音響及錄音器材多不勝數。
有些超貴的結他會這樣鎖在房內,


需要問職員才可以拿來試試彈彈~~
呢度仲有CAFÉ, 咖啡, 朱古力都好喝更只售一歐(!!) 震撼價耶……


就係咁睇佢玩結他 (係屋企都會睇!!) + 我把玩了一會鋼琴(小時候有學過但忘光光了),
就玩左幾粒鐘咧!





有時真係好憎個auto correct ,今次啲相嘅水印一個唔覺意變左"little sweetie" (!!) 本人表示Very 嬲豬! >_<

12 comments:

  1. 呢度直頭似大阪間YAMAHA .貴價樂器必鎖啦, 幾多人多人先得架.
    旅行相我都費事整名, 太多啦.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 不過呢到好似多各個牌子同樂器, 我連沙槌同鈴鼓都玩埋 (低能到爆)!
      我有時都想懶整架, 但又屎忽痕要加~~

      Delete
  2. 咁大間Music Store,如果每樣樂器玩一陣,都可以玩上一日喎。

    ReplyDelete
  3. 呢間我搭車經過,未入過去.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次如果撘車去又係呢邊附近見到個水療會所可以去反下, 都幾正!

      Delete
  4. 哩個地方好啱中意音樂嘅人!
    我好懶,D相都無加水印~~auto correct有辣有唔辣啦,打short form或人名最易出問題囉……

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我聽都ok, 玩就................無謂獻醜
      唉~~~今次就衰左係blog名 >.<

      Delete
  5. Replies
    1. YES!! 佢地幾隊都好出名~~
      不過我倆都鐘情英倫搖滾。

      Delete
  6. 只售一歐??嘩~咁咪仲平過香港囉~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 1 歐, 平過星巴巴~~而且都唔差架!

      Delete