Sunday 1 November 2015

關西遊-- 再來奈良

8月時同家人去日本關西, 除左環球影城,
另一個我妹話必去既地方就係奈良啦,
其實我幾年前來過, 覺得呢到好寧靜好舒服,
所以都唔介意再黎, 反正好過成日都行街shopping啦 。

來到奈良, 除左睇鹿同餵鹿, 
一定會來參觀下呢座東大寺, 
我就係到買左手信俾朋友, 呵呵~~
媽咪就拜下神餵下鹿, 
而個妹都係繼續自拍既(!)



好多遊客~~ 





會經過奈良公園, 個到最多鹿,
但其實行到去邊都係多鹿既......
我都有同佢地影相ga!!
之但係無野食, 佢地唔show我之嘛 
我媽咪就有餵佢地, 我就無,
所以咪唔鬼理我囉!
同屋企兩隻衰野一樣咁現實。

呢一邊都係東大寺一帶既二月堂 
無咁多人, 幾好行

熱屎辣辣, 我地去左食野坐底抖下~

媽咪同個妹食冷麵,
我就食左丸子同雪糕消暑
之後返大阪去心齋橋行街街shopping啦!!

我地酒店附近都有激安之殿堂,
第一晚都行左兩個鐘買左好多藥妝野,
好多香港都有但依家yan平, 圍返真係抵好多囉。
平時我去旅行就唔係買好多野既人,
但日本d野包裝勁靚, 人又有禮貌,
真係想樣樣都抬返屋企。 

無錯, 見到佢你就知道我去左心齋橋
咩都唔洗講, 醫左肚先~

食飽飽, 之後再去行街shopping,
咁先有存拇野返酒店架嘛!

今次難就唔算買得多,
但衫就買左好多,
呢個夏天唔洗再入貨啦~
連冬天都買左少少(!!)
多人到cwb咁

17 comments:

  1. 我對所有寺寺廟廟都0興趣, 所以睇都費事, 我鐘意教堂.
    激安一蘭旁間超多人,又窄, 我好怕入呢類鋪頭, 一入去咁既環境, 掉頭走XXD
    好多相比2地價錢唔爭太多, 好多仲係一樣添,所以我都係連拎都費事...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我對日本個D OKAY, 幾靚同寧靜.... 加上, 個妹要去自拍! 又有得睇下鹿咁~~
      一蕕係正我酒店個條街, 但我地都無去~~激安呢, 個晚好夜食完飯去, 又咁啱有憂際, 好有氣氛, 於是就去破下財啦!

      Delete
  2. 無錯,日本D嘢好精緻,真係容易買多D~~
    奈良都靚,不過鹿仔好進取,D有比佢地嚇親~~京都神戶都好多景睇,啱晒我哩D唔特別好shopping嘅人^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 佢地服務又好, 真係咩都想買!
      我以前去過京都同神戶, 但個妹對呢D地方無咩興趣~~佢鐘意SHOPPING...行到我死!

      Delete
  3. 日本~我2013年年底去過~之後有咗bb 就冇去喇~希望阿囡大d~可以再去呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下次你可以同黃先生仲有黃小B一齊去反啦!!

      Delete
  4. 我都想去餵鹿,無諗住介紹吓屋企嗰兩隻"衰嘢"嗎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有機會去會一會D鹿啦~~
      哈哈~~我怕悶親人咋!

      Delete
    2. 當然唔會啦,我之前啲post全部都係我家三貓,愛貓o既人一定鍾意睇,由其係我

      Delete
    3. 我有幫佢地開左個Instagram 叫baileys_and_vodka, 哈哈~~但好懶, 無咩update。

      Delete
    4. 唔好咁懶啦,出post啦,我想睇

      Delete
  5. 哈哈,你咁講就好了,我遲啲整理下先。
    我發覺養貓嘅人睇自己啲貓好似唔夠喉咁仲鐘意睇人地啲貓貓。包括我自己。嘻嘻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,自己養咗貓,真係好鍾意去睇人哋啲貓,所以係Blog度識咗好多貓友

      Delete