Saturday 27 October 2012

究竟邊到有得賣呢款郵票簿???

係開始打呢個星期的無聊事之前,
我好想問有無人知道究竟邊到有得賣呢款郵票簿???


我就唔明點解到到書局同文具店都話冇得賣好耐!
有d就淨係得大陸出個d好似相簿咁款白底有一張張膠片個隻,
仲要個封面老套到喊...........我唔鐘意!! >.<

"乞兒島"都見到有, 但係得細細本個隻,
封面又係樣衰到核爆......

我只不過想要返呢d傳統舊式郵票簿之嘛,
點解都咁難???

依家因為冇位放d郵票,
冇得分類放, 有位就塞,
搞到擠逼戶咁!!

究竟邊到有得賣呢款郵票簿???
----------------------------------------------------------------------------
今個星期除左去拜山, 探病之外,
仲有就係放工見下朋友仔,
工作最近好忙,
忙到連放工後連網都唔想上,
因為成日對住個電腦.......



秋天到啦, 又係BBQ的好時機......
今次又係去打擾友人夫妻,
仲勁食海鮮, 好正,
有海鮮的BBQ才是王道呢!!


仲去左大角咀打邊爐,
D食物好大份, 肥牛第一次係叫一碟就夠囉,
成座山咁高!
食到有人要打包,
好彩我地男仔同女仔都刷得,
唔算食淨好多~~
望下隔離檯, 人地連白蘿蔔都要打包,
真抵食!!

再來, 琴晚去了食素 + 糖水,



順便買左過新Phone case,
但依家有個好大的問題,
個電話套太實, 我又好怕夾硬來會整花個電話,
我拆唔返出o黎,
係咪咁就一世啦!!????

早幾日先發現原來阿b仔都有份玩喎今次~~ 呵呵!

No comments:

Post a Comment