Monday 1 October 2012

賞花賞月賞秋香。。。。。。

大家中秋節快樂!!!

大家中秋節又做左乜東東呢???

細個時中秋節係學生們的大日子,
因為同屋企人做完節就係趕住落公園同朋友仔玩,
玩爉燭同燈籠, 大人就係賞月同食月餅,
好有氣氛ga!!!

(話時話我細個真係冇煲過爉,
因為見過有鄰居男仔玩, 覺得好危險,
天性怕死, 所以緊係唔敢玩啦!!)

中學起就緊係同同學去BBQ啦,
大個左就都有BBQ, 一係去食飯~~~

今年中秋前好多飯局,
又, 唔知今年做咩咁多人係中秋擺酒,
所以正日大家除左做節就係去飲,
加上唔知係咪食得太油膩,
我琴晚中秋正日肚痾。



登登登登~~我最愛的金華火腿五仁月餅~~~

我除左係廁所渡過外,
都有同屋企係屋企玩下燈籠同食下月餅~~
仲有賞下月囉。

去年我妹買的玉兔~~




仲等緊秋香???


搵佢啦~~~ 講笑, 隻肉兔係我表弟o既寵物, 上星期去探佢時影o既~~好大力咁同我搶緊一條A草。



其實個題目我老吹ga咋,
要睇就搵星爺啦!!!
****************************************************************************************************************


九月真係多人生日 (o者係冬天係父母造人季節??), 連埋中秋一齊搞啦!


去打邊爐但刺身才是我們的主菜

No comments:

Post a Comment