Saturday 29 September 2012

衛生意識很重要

最近幾日新聞都成日講中東o既新病毒,
大家都煞有介事咁,
屋企大廈同公司大廈個每幾小時消毒電梯制一次又加密左,
警覺性又提高返。

個人覺得其實沙士之後香港地大家o既衛生意識係高左,
雖然沙士時仲係學生妹, 但個一年真係好難忘.
每日返到屋企睇新聞都講邊到有人感染, 幾多人死左, 邊到要隔離。
仲有好多畫面依家諗起都覺得心酸~~~

相信有唔少人依家都會返到屋企即刻洗手,
生病時好多人都會習慣戴返個口罩, 以免傳俾人地。
(當然亦都係OFFICE入面提醒人佢病左, 第二日唔返唔好話我扮野啦)

(我妹的手~~)

出完街一定第一時間洗手,
食野之前又會洗手,
摸完錢或者D污糟野緊係都要洗手啦。

(see??? 好污糟ga)
就連係圖書館借書, 我都會返屋企用消毒藥水抺完先肯睇~~
鬼仔成日都笑我有潔癖!!!

大佬出左街成日, 摸左咁多野,
返到屋企第一時間緊係洗手啦,
d銀紙同書又唔知幾多個人摸過, 緊係又要洗手同清潔啦!
係咪先???

對於我地o黎講, 病左去睇醫生, 係好正常,
但老外們又是驚訝, 因為呢D小病佢地都認為會自動痊癒,
唔得?? 飲一杯威士忌再沖個熱水涼就搞掂ga啦!!

其實除左鬼仔, 係不少老外眼中呢d行為係非常白痴兼大驚小怪o既,
就好似前兩年豬流感, 係歐洲肆虐,
我最記得當時返AF學法文, 佢地樓下有個電視,
都有播返法國雹視台, 有晚經過,
個廣告叫人係公眾地方要注意乜乜物物,
要同人握手後都要記得洗手,
但係冇提人見面時唔好錫錫ga wor!!
我明白, 因為我地香港地地少人多,
而佢地外國地多人少, 人口密度相對我地香港低好多,
加上我地係人煙稠密o既城市,
係不少公共埸所, 交通工具等等都係一大堆人,
亙相傳染o既機會更大。

好似係公司, 流感高風期,
有一個同事病左就會大家輪住病ga。

所以大家記得要學董太 -- 洗手洗手洗手!!
***********************************************************************************
講單鬼仔私事件俾大家知:

仲係芝加哥時, 有日一齊去左公園散步,
鬼仔無啦啦都會搞到跌隱形眼鏡,
幾經辛苦搵返, 但冇眼藥水洗洗喎,
點知條友二話不說,
竟然斯斯然用條脷lum 一lum個隱形眼鏡,
之後就放返上眼(!!)
我真係睇到眼都凸埋丫!!!

佢o既理論係, 眼睛同脷分泌出o黎o既液體係一樣ga。大佬, 眼睛同口水o既細菌唔一樣囉!!!


成日笑我地怕死,
但你有你話, 我就覺得佢地危機/ 衛生意識冇我地咁高。
如果唔係之前點會係槍擊案,
個犯拋左煙霧彈入去同開槍,
竟然都有人以為係首映特別效果丫???
我咁怕死, 緊係第一時間會趴底走人啦/扮死啦~~

No comments:

Post a Comment