Sunday 9 September 2012

防曬美白大不同

好耐冇寫過東西大不同~~~

講左幾日反洗腦, 輕鬆一下啦, 由於我妹最近去完泰國旅遊, 但就竟然可以一D都冇黑返o黎香港~~
就係咁, 係到講下香港人同外國人對美白o既不同啦!

中國人有句說話「一白遮三醜」,
我同另一個妹呢d由細到大一到夏天都係成日去游水o既人,
總是一身小麥膚色,
次次聽到人地咁講我都會話「我就係靚到無醜好遮所以曬黑自己」。 <-- 係咪好想嘔呀??? 我咁講之後d人就會收口ga啦!!

係呢到等我出賣下我個妹啦, 睇下佢出完海玩都可以唔黑,
究竟我父母製造我時係咪基因突變呢??
我一曬就好易黑ga啦,
成個泰妹咁架喎!!


o係香港出街, 通常都會見到d女人 (唔係女仔喎)一定會擔遮,
最憎見到佢明明係簷蓬底下都仲擔, 阻住晒,
有時多人係到, 真係好驚俾佢隊親眼,
有時嬲起上o黎老納真係恨不得一掌推開佢把遮。

就算d女仔唔擔遮都會揸防曬,
我有戶外活動都會揸ga, 驚會生皮膚癌丫嘛!
平時出街呢, 就記得先用啦~~~哈哈!!

**唔係賣廣告, 我求其搵屋企有o既防曬用品影ga咋**

我以前中學時有個靚女同學,
佢一定會係d有陰影o既地方下行,
以免陽光, 所以佢真係好白,
諗返起, 佢當時係好多男女同學o既女神~~

我亦有朋友試過同佢女朋友去泰國諗住享受一下陽光與海灘,
點知個女仔成日都話怕曬, 要留係室內, 去o黎都無謂。
仲試過帶佢去行山, 著黑衫黑褲 (仲要長袖),
搞到差d中暑咁滯, 又要照顧埋佢一份。

但係美加, 仲有我個妹話係澳洲 (佢去左working holiday),
d外國人, 不論老嫩, 十之八九佢地真係好鐘意曬太陽!
有d唔用防曬之餘, 仲會搵標榜Bronze o既太陽油,
同埋Bronze body lotion o黎揸,
總之就有咁黑得咁黑, 追求蜜糖/小麥一樣o既膚色。
除左我上次係芝加哥想搵有美白成份o既body lotion都得個吉外,
我都冇係美國見過好似香港咁成日有美白產品o既廣告。

返到香港就有美白BODY LOTION啦~~

其實外國夏天短, 佢地好珍惜有陽光o既時間,
好似鬼仔爸爸個女朋友咁, 一到夏天就坐係佢屋企個露台曬曬曬,
仲有之前係芝加哥時隔離屋個女人, 都係成日坐係花園, 日曬夜曬, (我也很無聊, 經常監視鄰居)
係公園時仲有好多人都會好似曬咸魚咁, 訓晒係到狂曬,
就算出街食飯, 只要間餐廳有露天座位佢地都實揀坐外面,
個個唔甩皮都唔收手。

但佢白人比我地亞洲人更易出斑斑,
所以d洋妞都係細細個已搞到成身/面都雀斑,
就好似Lindsay Lohan 咁, 有冇睇過佢素顏相?? 嚇鬼死你!!

過份曝曬, 曬得多皮膚好易老化,
所以d洋妞除左多雀斑之外,
佢地好多時廿幾歲已經望落好老,
老個d女人更加恐怖, 雞皮鴨殼咁,
d紋仲多到好似用蜘蛛網做mask咁,
都咪話唔嚇死人!

曬太陽呢方面我就覺得同飲食一樣, 都要適可而止,
其實, 人體九成以上的維他命D來自日曬,
只要唔過份曝曬絕對好處多過壞處o既,
因為可以預防骨質疏鬆, 多發性硬化症, 風濕/關節炎仲有抑鬱等等~~

雖然, 皮膚白有白o既好睇,
但如果當左自己係彊屍, 見光死, 一樣唔多好ga,
就好似陳皮咁都要曬一曬, 吸收一下適當o既陽光, 對人體好ga!!

No comments:

Post a Comment