Saturday 22 September 2012

Jazz Festival in Montreal


其實未去到Montreal之前已經知道我地去個幾日剛好撞正Jazz Festival,
以前聽就聽得多, 所以都想親身去感受一下~~


我地下榻o既酒店附近幾條街都係咁樣,
個到一帶幾條街都有宣傳/廣告,
好大陣仗ga!!

呢本野係酒店拎o既,
我地睇個晚就有幸睇到佢o既表演, 超開心呀~~~
由於唔係每一個活動都要科水,
所以我地係Montreal hea 遊的最後一晚都有去!

日頭一轉,氣氛好好!!! 

老外o既大型活動緊係有啤酒啦~~仲有CD shop俾你買碟ga!!


夜晚又再去!!

雖然我係聽開Rock Music,
Jazz唔係我杯茶, 但都知道Dawn Tyler Watson係邊個o既,
其實個晚唔只佢ga, 仲有好隊band同歌手玩ga,
我都聽得好開心, 好投入!!

如果俾我睇到埋 David Gogo 就更開心~~佢手結他超正!

行左成朝仲企+跳左成晚,
對腳真係好攰呀!!!


夜晚個埸就企得遠d啦~~冇日頭咁好彩!

睇後感 -- 有機會真係要去睇下, 感受一下, 好正!!
****************************************************************************************************
同埸加映, 有街頭表演睇ga, 呢個靚女好好身手!!

No comments:

Post a Comment