Saturday 8 September 2012

至少我做了

除了在面書按「like」和穿黑衣外,
昨晚我也到了政總,支持反對國民教育的行動。

到了金鐘地鐵站時已是黑壓壓的人頭湧湧,我感受到那濃濃的團結,
為的都是同一個目標 -- 為自己的家討回公義,我很是感動。 

雖然我經常投訴香港,
但我還是愛我的家。

不知道能否成功,但我至少做了。。。。。。



我為自己身為那十二萬人感到驕傲。
 
 
「狼凸首」於九月九日選舉前一晚(即今天),才作出輕微讓步,
為的是怕反洗腦會影響建制派部署,
而且,他根本沒有說過會撤回國民教肓,
故請明天一定要好好運用自己的一票。

不然, 日後甚至連投票的權利都沒有咧!
*****************************************
嬲到爆事件:
「對於不少批評指她及一眾高官,一邊逼本港學生接受國民教育,另一邊卻送自己子女往外國留學,
林鄭月娥表示,「希望市民明白我哋除咗係
官員,亦係一個人,有私人生活,公務唔應該牽涉私人生活」。」Copy自<<蘋果日報>>

P你個街丫.....你地D小朋友讀書就係私生活,
香港平民D小朋友讀書就要洗腦???
既然咁有需要, 非推行不可 ,點解唔捉你地D小朋友做實驗品?
做下戲都要啦!硬膠膠咁!!!

喊晒口咁就博到同情呀???
真心膠ga wor佢真係....
講埋d野咁唔合邏輯,
我真心覺得黃之峰講野有文有路又有大將之風好多。

官喎!!

No comments:

Post a Comment