Saturday 29 September 2012

適應 + 傻傻鬼仔分不清

返o黎兩日已克服時差,
仲回復返以前朝朝跳繩o既習慣;
個人懶勁地認為自己適應力都幾強,
次次去到陌生地方都好快適應。

但屋企個浴缸變左企缸, 個水龍頭又換埋,
仲連我個枕頭都換左tim。
又由於平時係屋企好少睇電視,
但依家想睇奧運, 一拎個搖控上手, 發現唔記得點用~~~

而且香港夏天又濕又熱,
我又因為時差唔夠訓,
爆左幾粒暗瘡出o黎!!
**陣間仲要出去飲(!!)**

最唔慣係, 我個手提唔見左之後,
係買新電話前要用返舊電話,
我先醒起當初做乜要換鬼左佢!
好廢呀真係, 個mon又細。

但有樣野幾時都咁開心係,
香港做野效率真係好快,
係我返o黎之前係香港郵政個網訂o既奧運紀念郵票,
話咁快就於琴日朝早到左~~

香港人做野真係特別快!!

-----------------------------------------------------------------------------
前日, 同鬼仔玩SKYPE,
佢同我媽咪用廣東話傾左幾句,

另外, 佢仲即埸show左佢所識o既幾句廣東話俾我媽咪聽,
就係「唔洗客氣」「雪櫃」「圍裙」「檸檬」同「呢個係乜野」!!
我媽咪竟然讚佢講得好喎, 開心死佢!!

同佢之前上網學o既國語一樣,
佢o既問候對話肯定係咁:
你好嗎?
我好好, 你呢?
我都好好, 多謝!!

記得上年去phi phi島時, 一齊出海玩,
佢都係咁, 話說船上有一家來自北京o既家庭,
佢用國語問個4歲小妹妹「你好嗎?」
個妹妹, 剛落左水, d水有點凍,於是佢話「我不好, 我很冰。」
鬼仔竟然都係答佢「我也很好, 謝謝」
個小妹妹完全唔知點回應佢,
而我係隔離聽住, 好想狂笑!!!
----------------------------------------------------------------------------
準備好人情~~好開心丫!!

No comments:

Post a Comment