Thursday 13 September 2012

Chateau Dufresne - 既看裸女也看B

又返返去加拿大之旅~~~

除左行花園, 我地又去左睇人地故居,
呢個故居叫 Chateau Dufresne,
要科水ga, 基本上呢個加拿大之旅樣樣野都係要科水,
不過最平係佢 CAD 7.00, 任你行任你睇, 仲可以影相。

樓下有靚仔工作人員問我知唔知道呢地方的history,
嘩~~駁靚仔為我介紹, 我緊係幾大都話唔識啦!
(而事實係我堅係唔知道佢地係乜水, 我地只係路過的)
於是阿靚仔就用佢勁重口音的英語講解一下。
原來呢到係屬於Marius Dufresne 同 Oscar Dufresen 兩兄弟的故居,
佢地爸爸
係二十世紀顯赫的法裔加拿大企業家,
此故居由1915年起到到1918年, 再被分為兩個獨立家庭, 兩兄弟一人住一邊。 <-- 係咪唔妥對方呢???呢樹亦係由巴黎建築師Jules Renard根據法國凡爾賽宮採用Gothic式風格設計, 而豪宅室內裝飾用左一系列精美的壁畫同Stained glass等就由Guido Nincher於1920年代造成;
依家就成為一個歷史博物館展出美術學院作品同佢地大宅的建築及古董家具, 1976年由省政府豐碑。
雖然都係以Gothic式同天主教色彩設計, 但由於分左兩個家庭居住, 入到去可以見到佢地裝修o既不同風格~~
首先係Oscar Dufresne 的住宅, 我發現佢屋企o既設計, 不論係壁畫, 掛畫定係擺設都有祼女,
我估.......佢好鐘意祼女!!

就咁睇, 冇咩特別呢......抬頭一望~~

呢到又有~~

呢到都有....

連壁爐都有......再望......
呢間房有兩個咁o既大櫃, 有琳瑯滿目的餐具~~


咁樣睇係咪已經好靚呢?? 嘿嘿.....望真d, 內有乾坤ga。 上面都有精雕細啄o既 3D 祼女!!!

佢真係好識享受。
一邊high tea, 一邊眼+手都有美女相伴!! 仲有好幾套都有祼女ga~~

而我就鐘意呢套, 實而不華~~


行到另一個兄弟 -- Marius Dufresne 的住所,
我就比較鐘意...... 但呢邊好多畫同擺設係以嬰兒為主,
我冇咩點影, 因為我覺得勁似d 胎死腹中個d咁.....有d恐怖~~
簡約的裝潢~~仲有書睇, 好有文藝氣息 (似我...... 嘔嗎??)

前面個舊係乜呢??

我諗應該係一舊健身器材掛.......唔通係酷刑器咩? (都幾似......)

呢個係佢書房, 好黑喎.....

天花, 好靚~~

呢個係交誼廳

仲有部靚靚鋼琴

呢個都好靚~~
而我覺得最正係呢個圓拱形的飯廳

噢......影得太衰, 原圖係咁:


華麗的燭台

仲有一張放滿人像畫o既茶几~~ (咁多人向上望住自己都幾驚)

豪宅又點少得大條大螺旋形樓梯呢??

下面個層仲有野睇ga~~話明會不定期展出美術學院的作品~~

化妝舞會下次可以參考下呢個look~~
今次仲係女人最愛的手飾, 好鬼靚呀!!!

閒逛埋佢個花園......係到用祼女茶具high tea都唔錯~~

你地又鐘意兩兄弟邊個的居所呢???

No comments:

Post a Comment