Wednesday 5 September 2012

唔想咁樣, 可以點樣??

呢幾日大家講得最多o既相信都係有關國民教育o既新聞,
有人會去集會支持一下班青少年, 就算唔去都會著上黑色衫,
我都唔例外。 (過兩日仲會去埋一份為佢地打打氣之餘, 要話俾政府聽我都係向國民教育就不)

其實, 好多人會話自己係政治冷感,
總之依家有得係屋企歎下冷氣睇電視, 有得行街睇戲Shopping, 食餐飽飯食就得啦,
我又唔洗讀國民教育關我咩事呢??

其實, 我都唔洗讀國民教育,
亦未有仔女, 婚都未結tim,
更加唔關我事啦!!

但, 你睇下呢一份國民教育指引:
 

老老實實, 我淨係聽過唔讀書要自我反省,
無諗過原來睇奧運唔支持中國都要自我反省,
好似我呢D咁o既人, 直頭可以拎零分,
繼而再被人話我係「漢奸, 走狗, 賣國賊」。

再睇埋ATV呢兩日被人hi到上天花板o既內容,
即係好似一個家長教緊個仔...話你知: 「呢個世界得兩種人, 聽你話既係好人, 逆你意就係仆街黎架喇。」咁呀??
(btw, ATV反正已經冇咩人睇, 依家仲被人投訴到咁, 真係唔執左佢都冇用)

你唔好以為「個腦話洗就洗咩??」,
咪好似你由細到大都聽人講鬼係得人驚o既一樣,
聽得多就會信,
特別係呢d愛國愛黨呢d意識形態o既野,
小朋友邊識自己分析呀??
唔係以前d「紅衛兵」點o黎呀??
仲有又點解咁多人個時要逃到香港呀?
個國家係咁好就唔會個個爭住走夾唔抖啦!!

相反我唔覺得呢d反國民教育o既青少年係被政黨利用,
佢地o既訴求表達得好清楚,
 唔係好似親中派同d狗官咁斯斯縮縮,
特別係個「凸首」乜都搵個女人出o黎頂!!!
正一無膽匪類。

而且只係集會,遊行同絕食,
咁都叫做激進????
仲有d人拎佢地同「紅衛兵」比,
我就覺得好拿白痴, 唔該佢地搵資料睇清楚,
「紅衛兵」先係共產黨產物, 又係對邊d人進行批鬥。

一個「凸首」參選個時又話一張凳, 一本簿同一枝筆聆聽市民o既聲音,
依家呢?? d同學拎埋凳出o黎都唔去聽呀。
正一大話精, 講野冇句真。

仲有班狗官都係, 搞埋晒d國民教育,
香港人d子女就係香港被洗腦,
自己就送走晒d子女去外國濕咸水,
講一套, 做一套。
咁鐘意做咩唔叫埋自己子女讀呀?
去讀埋一份之後背埋毛語錄俾阿爺聽啦嘛,
下屆「凸首」都有埋你份tim呀。

我地依家成日笑大陸人要"翻牆"先上我地垂手可得o既網站(如FACEBOOK, TWITTER等),
如果國民教育推行左,
再過多幾十年,
香港地就會變成好似大陸咁ga啦!!
我唔係危言聳聽又或者諗得太多,
香港其實已經慢慢地變,
如果再俾國民教育推行埋,
個個小朋友小學開始就植入愛國愛黨o既意識,
總之, 共產黨就大晒! 阿爸阿媽都唔及毛澤東!!

上得床o黎就掀被襟,
轉頭再搞埋廿三條囉又。

搞搞下就好似大陸咁,
六四又被禁講,
好似沙士時出左事又唔准公布, 搞到幾多人死呀?
彈下政府都話唔得。
我依家上網打埋d咁o既野就分分鐘被人捉去問話,
之後我d仔女偷聽到我鬧共產黨, 走去告發我,
你話驚唔驚丫???

唔想變成咁樣?
請支持「反對國民教育」,
唔係淨係係你個面書都like左就算,
出席去集會遊行。

仲有, 九月九日用你神聖o既一票去行動。

如果你都仲係繼續想做一個政治冷感o既人的話,
都得, 但第日你發現自己o既自由同權利被人剥削時,
請你唔好後悔。

No comments:

Post a Comment