Thursday 20 September 2012

傻傻鬼仔眼中的燈籠

就快又到中秋節啦,
當然又係大家在食月餅o既日子啦~~

對於我呢極愛老土野o既人,
我就唔鐘意食冰皮月餅,
乜蓉物蓉都唔太喜歡,
總之就唔多鐘意食月餅。

唯獨係一種月餅我就覺得幾好食啦,
就係好多大叔一樣 (包括我爸爸)都鐘意o既 -- 五仁月餅(!!)

到目前為止, 我今年仲未吃月餅,
但已經買定左燈籠啦!!!

之前已經好想買楊桃,
但上年去搵時已太遲, 冇晒,
於是我妹改買左兔仔~~

為左唔可以再冇得買楊桃燈籠..............

今日一放工就仆左去買~~~
登登登登~~~

仲懶懷舊, 用了懷舊Mode影......)

(開左燈)

我細個時冇玩過呢d老土燈籠,
所以依家見到咪想要囉, 哈哈!!!

買左燈籠之後我就sent左張相俾鬼仔睇,
叫佢估下係乜東東。

點知佢竟然答: Is a plant that eats flys!


咁Creative o既答案都俾佢諗到,
你話係咪俾佢笑死丫???

於是我又再解釋咩係燈籠~~

好耐之前我已經寄過一次紙燈籠俾佢,
但佢根本唔知點用, 仲以為係杯墊之類o既野(!!)
都唔打開o黎睇下...... 俾佢激死。

其實我幾年間已經同佢講過好多次咩係中秋節同我地個日會做d乜,
所以佢知道個日我地會食月餅同賞月。

講起月餅, 另一單搞笑事係,
有年我地去日本旅行時正好係中秋,
於是我帶左一個雙黃白蓮蓉月餅去,
點知條友都唔等我拎刀o黎切,
一手拎住當包咁食!!!!!

原來佢都食得幾滋味,
因為甜甜地嘛,
點知佢食到入面見到有蛋黃,
佢話咁樣好唔健康又唔食啦!

破壞晒中秋氣氛。


But he is so cute! 

No comments:

Post a Comment