Sunday 2 September 2012

Cake of Waterloo???

琴日去左好友家中一聚,
主要係一齊整下蛋糕同睇下佢o既Baby Bunny,
呢個蛋糕食譜係佢一個同事送俾佢o既蛋糕書到搵o既,
但跟足做發現都唔多對路,
最後小友打去高手求救,
發現呢本野個d食譜都唔多得。
原本想整Mille-feuille,
中文名是 -- 拿破崙蛋糕,
最後因為失敗左,
所以我將佢名為 Cake of Waterloo (滑鐵盧蛋糕)!!!

正嗎????
蛋糕整唔成佢都逼我地一齊食晒佢先得,
我地真係有衣食啦!! 哈哈~~


呢個貼紙, 係友人專登貼係到提醒佢老公o既.....

好彩有Bunny兔玩....好可愛呀~~~但佢好cool, 成日唔理我o既....

一邊食都係一邊背住我.....

食飽又返入去唔show我......

返入去又係掛食唔理我....


做完蛋糕友人的老公游完水回家,
於是叫我留底一齊食飯,
呵呵呵~~~
友人廚藝愈來愈進步啦,
諗起個時我地去到London第一晚,
一齊煮o既韓國豉油炒意粉,
依家佢竟然煮得出一湯三餸,
真係好野!!!

食完之後我地三個仲一齊睇返今年三月時佢地結婚o既錄影,
真係好開心呢~~~特係玩新郎, 死到我傻.....
(因為個日我做姊妹,  佢地都係我中學同學)
記得個婚禮連請帖, 裝飾, 花車公仔到花球同頭飾等, 總之一手一腳都係新娘自己設計,
最近仲上埋雜誌訪問, 真係恭喜佢丫!!!


上星期敗o既杯子, 自家製日式燉蛋。

No comments:

Post a Comment