Saturday 13 October 2012

蟹出沒注意

又到左食大閘蟹最佳時間,
由於我個妹訂左好多隻大閘蟹返o黎,
所以呢個星期都係不停咁食食食食~~
食左幾餐啦!!!




正所謂「九月圓臍十月尖」,
九月食圓臍=雌蟹,
十月食尖臍=雄蟹,
當然係以農曆計啦。
人地話母蟹膏黃多,
而公蟹就肉多肥美,
但我唔識分雌雄
總之有得食就得啦, 哈哈!!!

平時食蟹我就唔鐘意食膏的,
但唔知點解大閘蟹我就會食,
D膏好似特別正~~D肉又香, 好味!!


四葉妹妹: D蟹我捉o既!
(公仔是我妹的, 佢成日帶住去旅行)

四葉妹妹: 受死啦!!!!

(咁白痴o既野其實都係我個妹做)

BTW, 呢堆蟹都只係其中一半, 因為星三又返多幾隻(!!!)
好大仇口咁呢.......

不過呢, 由於我有敏感都唔敢食太多,
每次都係食一隻,
而且都冇飲住啤酒啦, 改飲薑茶。

冇計啦, 飲左酒會發得更勁ga!!
嗚......望住我個妹嘆啤酒, 真的很葡萄!!
(D蟹一定係飲左啤酒嘔晒泡了)

No comments:

Post a Comment