Saturday 20 October 2012

探訪Hemingway故居

好多朋友聽到我去左美國玩都只係羨慕我有得休息咁耐,
但講到文化方面, 好多人都不屑 -- 美國冇咩歷史同文化,
Well~~~我以前都有咁o既諗法, 因為北美的歷史太短, 只有二至三百年。
始終, 大家都會覺得去歐洲玩, 係比美國型棍好多。

其實, 美國佬都唔係一無可取o既,
相信好多人都知道二十世紀著名小說家Ernest Hemingway係美國人,
其實佢係芝加哥出生ga喎。

今次去美國芝加哥住左幾個月,
都去左睇睇~~

臨走之前一日, 鬼仔就帶左我去佢故屋啦,
佢出生於Oak Park, 係Chicago的西部,
個一帶有好多Prairie Style o既屋企,
除左去Hemingway故居,
我地都去左著名建築師 -- Frank Lloyd Wright舊居,
但由於我當日只係用手機影相,
而部手機係我一返到香港就唔見左, 所以冇相。

**依家Hemingway 故居的相片都係由鬼仔send返俾我的,
(佢有用自己手機影)
我返到香港成個幾月後先收到d相, 佢效率真高。**

細個有嘗試睇過《老人與海》,
但對當時唔識野o既我o黎講係好悶o既,
所以對於Hemingway都冇咩特別感覺,
只係知道佢拎過好多文學獎同做過記者等等......
最後係Idaho州自殺~~~
(當然佢o既感情生活又係好豐富啦 <-- 呢d咪係八婆囉, 正經野又唔睇, 八掛野就記得)

因為Grace Hall Hemingway喜歡玫瑰花,
所以玄關同屋內都有不少玫瑰花裝潢。


這是大廳~~

因為Grace Hall Hemingway曾是音樂家, 故家中少不了鋼琴

書房
Hemingway爸爸係一個醫生, 所以屋企有好多標本,
但佢間房好黑, 冇影到~~~
 

主人房~

見唔見到左上第一張相呢?? 個位BB就係Emest Hemingway啦!
小時候生得似個女仔呢~~

很可能是Hemingway訓過的BB床

但, 導遊話部份物品都係彷製返出o黎的,
因為收藏係博物館內(!!)

No comments:

Post a Comment