Wednesday 10 October 2012

人肉兩團圓

中秋前後飯局多,
上星期四都仲有飯局食,
因為有好友回港過節,
收工幾攰都要會一會啦!!

加上我同我妹最近想快D用完D食材,
密密做阿茷。


靚麼??? 這個是我焗的, 但我妹猛話好樣衰囉.....

入面係咁...係咖啡忌廉蛋糕!由於我d妹唔吼, 得我同爸爸媽咪食, 我要食埋佢地個份...好肥~~~

呢個係我妹整o既Brownie, 唔太甜, 很好~~所以我又食左唔止一舊(!!)
**順便一彈, 呢張影到咁濛o既相之唔係我個妹用佢個蘋果影ga囉...哼!**

再來, 我個妹買左我最鐘意食o既零食芝士粒粒....仲要係大手買入個隻, 忍唔住, 又食了一盒。

**拿, 我係an狗, 係咪影得好靚呀???**


還記得我中秋節食到肚痾做左痾清暉嗎??
話口未完, 上星期我已經因為食海鮮搞到個面又痕個咀又腫(!!)
依家個咀仲捐左,
但, 到左呢個大閘蟹o既最佳時機,
明知自己對殼類海產有敏感 (係近呢兩年咋喎),
都忍唔住口。

我個妹同我一樣咁鐘意大閘蟹,
所以就一次過訂左好多蟹蟹返o黎.......

陣間就有得食啦!!!

神呀, 點解你要咁對我????

以下係我同我朋友係面書吹水的節錄對話:


咁樣食法, 唯有, 再跟鄭大姐排汗吧。。。。。。

No comments:

Post a Comment