Wednesday 17 October 2012

養小動物的責任 + 入手

上星期又去左朋友家中,
佢因為做義工的關係領養多一隻bunny回家,
係男仔, 兩歲大~~

(Hi~~你鐘意我對Smoky eyes嗎???)

佢天生右後腳向外生,
朋友見佢咁耐都冇人要,
就決定要領養佢啦......

雖然佢隻腳仔有事,
但都無礙佢活動同係家裡奔走!!

之不過有樣野我就好想係到講,
因為朋友話呢隻兔個前主人係話自己有敏感喎,
所以養左兩年就唔要佢~~

點解要兩年先知自己有敏感呢??
我就覺得係d人初初養見細細隻bb仔好得意所以養,
到大個左啦冇咁可愛加上佢隻腳向外生唔好睇,
加上又成日要洗籠, 梳理, 執屎等等覺得煩囉!

朋友話做義工個到好多兔仔被遺棄的原因都不外乎係因為冇時間照顧佢,
之前都有朋友話有d人遺棄寵物係因為要結婚, 生仔, 老婆/老公唔鐘意(!!)
更有人係同男/女朋友分左手所以唔要隻小動物,
其實聽完真係覺得佢地好仆街!!!

養一隻小動身其實係照顧一條生命,
佢唔係玩具, 佢有血有肉, 同樣需要人愛的,
唔係你一時好鐘意就拎返去養,
養一排覺得成日要幫佢執屎沖涼就話煩,
之後就搵藉口唔養佢。

知唔知咁樣係對一隻小動物好殘忍????

唔該, 養小動物之前真係好好諗一諗,
做好資料搜集, 準備好, 了解你想養的動物要點照顧先好養,
做個責任的主人!!

仲有最好唔好買囉,
乜絕純種又真係好重要咩??
其實去領養都係一個不錯的選擇。

(嗚....做乜指住我o黎話bor?? 最多下次唔敢抓你啦~~)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

同埸加映 -- 最近不事生產, 買野就有。

我妹買了新的打蛋機~~是故又做左Brownie 俾我拎去探朋友~~

仲有呢個, 其實對呢個海錦寶寶卡通冇咩感覺, 但難得佢入面間隔合我心意,
見佢咁搶眼又抵就買佢啦~~下年終於有一本o岩心水的schedule用了~
唯一美中不足係 -- 佢都係由2012年9月開始, 我就慣左1月1日先開新的~~

呢隻係今年第一份收到的生日禮物, 由英國朋友係寄來, 早左成個月慶祝我! 係我至愛的MUSE!!!
雖然個人覺得呢隻唔係佢地BEST ALBUM但我都仲係好鐘意,
依家個腦成日都Loop住"ma ma ma ma mad mad mad......"







**食完藥, 好暈, 好眼訓.....但樓上又興建皇宮, 點算??

No comments:

Post a Comment