Saturday 6 October 2012

化已活的石硤尾舊式工廈

上星期一連四日假有咩好做呢??
除左賞花賞月賞秋香之外,
出街都怕多人ga。
你知啦, 大陸「黃金周」喎,
勁多大陸人落o黎喪拼,
我地都係避開去人多o既地方。
想去行山但又冇心冇力 (人廢, 冇計),
要遲d再涼d先去行山。


於是個妹捉左我去同佢吸收下藝術氣息(!!)
就係去石硤尾o既 -- 賽馬會創意藝術中心,
一共八層的舊式工廈已被活化。

(我妹: 頂你, 俾你影到好似危樓凶宅咁囉)
可惜我地去不逄時,
剛剛已完左手工藝市場展,
當日o既展覽不多,
呢個「失衡」已經係最有睇頭ga啦!!
 


(呢張係我最鐘意o既)

依家已經成為香港藝術友的小天地,
都算係一個唔錯o既選擇, 好過一味清拆起發水樓。
但如果政府投放更多資源就更好啦~~~
行完幾層, 我地緊係去左樓下間cafe hea下,
大佬, 個日我一早又跳完「鄭多燕」先出門口,
再行咁多層真係腳都軟呀,
食返個tea先走人啦。
如果有其他展覽再搞,
再來也不錯。

No comments:

Post a Comment