Friday 25 December 2015

又到聖誕, 又到聖誕!!

Merry Christmas
肥妹仔Baileys都變成聖誕女郎
(不過影幾張相佢就唔肯再著啦)
大家呢幾日係咪食左好多大餐同去左好多Party呢??
攰到好似Vodka咁呢??


唉, 佢地愈來愈難呃,
Vodka無Baileys咁為食,
要趁佢訓覺先可以戴頂帽咋!!

呢兩年屋企都無擺聖誕樹,
上年唔係香港嘛,
而且兩隻野好八掛, 始果擺左出黎就有排搞啦,
實日日同我推跌棵樹同搶晒d飾物落黎。
T__T

只可以係街望囉,
呢棵係上星期出trip係海寧見到的
大陸都好希聖誕氣氛!

希望下年可以擺返聖誕樹啦, 因為我真係好鐘意架!!

聖誕節大家有無交換禮物?? 
有無收到d好或者勁odd的禮物呢??
可能今年做得善事多, 
幸保不失,
今年收到好多正野!!

因為無聖誕樹, 今年唔等boxing day就拆晒了!!

琴晚平安夜, 同朋友們一起過,
去左呢度BBQ~~
有得釣魚同蝦架喎!
埸地平日$138 三個鐘, 但琴日節日加左價$198 四個鐘,
都OKAY的, 聖誕嘛!!
仲每人都有袋小禮物, 有頂帽同D閃閃手環, 好有氣氛!

今年收到乜??
今年無一齊過,
男友寄來聖誕禮物,係skype拆禮俾佢睇,
我個份佢仲返家鄉前仲未收到呀! >.<
我其實都好想係德國過,
香港無咁好氣氛,
想再去行下德國的Christmas market,
起碼唔會被人推住咁行嘛!
抽獎環節~~係咪好豐富呢??
我抽中左呢樣, 係可以USB充電的床頭燈,
好實用, 可以訓之前睇書用, 唔洗走返落床熄燈。

拍甲油就係自己買俾自己的, 哈哈!! 
manager送的暖水壺, 都係好實用!!
公司抽獎中左coupon $200 同呢個袋但係我唔太鐘意用名牌袋架,
我係上年係澳洲outlet見平先買個D&G, 仲係貪佢可以伸縮氣帶做背包,
呢個又硬又重!! 唔知幾時用得著。
我俾媽咪用, 佢都話太重唔用(!!)
呢個小米手帶, 係一間supplier送既, 一人一條。
雖然我唔喜歡用強國牌子,
但係我都開左黎玩,
希望無俾共產黨跟蹤我啦!!

佢有咩用呢??
要裝一個app的-- mi fit。

可以計下我每日行左幾3步, 我既target係每日8000步,
暫時有外出的話都有過9000-10000步,
但今日訓到好晏, 又係屋企, 無乜行(!) 

仲可以睇下我sleeping quality,
琴晚只得2個幾鐘深層睡眠咋, so sad!

暫時係咁多, 仲有兩日假,
大家好好enjoy啦!!

14 comments:

  1. 兩隻貓貓算俾面架啦~~哈哈~~
    你D禮物好精彩呀!我自己同朋友家人都無特別送禮習慣,所以聖誕都係以食慶祝為主:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地都叫好易話為架啦~~哈哈!
      聖誕節就算無禮物有家人朋友係身邊已經好夠, 你個聖誕都好精彩!!

      Delete
  2. Merry X'mas !!
    貓頭大左好多, 一定越來越蠱惑啦...
    呢次既禮物唔錯,尤其指甲油,呢隻牌子有信心, 暖壺都好0岩...唔錯!!
    B牌格仔真係超老土,我都唔鐘意, 拎袋都一定要輕身既, 未放野已重, 仲使用既XDD
    小米一開你仲想有私隱咩XXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝晒, 你都係, 新年快樂!!
      佢地真係大隻左好多~~
      個指甲油係自己買俾自己, 不過我仲未用呀。係呀, 我打算甘網賣左個袋佢...

      Delete
  3. 重手袋練吓手瓜都唔錯吖. Merry Xmas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝, 新年快樂!!
      我個肩膀咩到好癟啦已經~~

      Delete
  4. 終於都見到妳嗰兩個寶貝,收到咁多禮物,好正呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家又有6隻寶貝啦~~我無位企啦就!

      Delete
    2. 吓,6隻,咁咪好熱鬧囉,正呀

      Delete
    3. 我執屎都執到手軟了
      Baileys Vodka又唔like 新丁,嬲到嘔,我除左執屎仲忙於執嘔吐物

      Delete
    4. 六隻喎,梗係執屎都執到手軟啦,哈哈

      Delete
  5. 你男友真係好~~
    貓貓好CUTE 呢~好想攬下~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有送禮物俾佢架, 今年無得一齊過聖誕嘛~
      佢地呢期鬧情緒~~ >.<

      Delete
  6. 好多禮物呀!妳兩隻貓貓算乖啦!如果我咁同Coco著衫佢實咬死我!

    ReplyDelete