Saturday 5 December 2015

不在家的兩星期

Yo yo yo ~~~ 我終於都捨得寫blog啦!
十一月有成兩星期不在家,
因為我十一月尾生日,
男友早已訂機票嚟陪我過生日,
而我又順便帶佢見識下其他亞洲國家啦!
仲有幾餐朋友們的生日飯,
所以都幾忙。
又,因為土地問題,屋企細,
同家人住,仲加上又大又細幾隻貓,
真係幾唔方便,
男友都係訂酒店,我就陪佢住酒店啦。
又要拎香港加泰國要著的衫,
連電腦都無帶去(好重)。


女仔出門一定會準備化妝品護膚品,
我平時用個阿婆罐儲落嘅sample可以大派用場啦!
用完就掉,減輕負擔。

第一間酒店,近我公司,
頭幾日我都仲要返工,
可以一齊食完早餐行返去,
男友有時差,自己補眠兼搵節目,
放工就帶佢飲飲食食,見下朋友仔。
酒店將我地upgraded 左去商務樓層
好大間房同有廳,但就無景。
好搞笑, 有日德國仔送完我返工撘電梯返房時遇到對澳洲夫婦,
同佢呻仍地間房好細。
之後就放一星期假同佢去布吉! Yeah!!
布吉之旅就遲啲講啦~放住幾張相先啦。


15 comments:

  1. 仲以為你條友又飛左過去探仔, 原來呢次咁好個仔黎探你陪過生日, 咁先係風度嘛:p
    香港係d舊酒店先房大d, 新果d好似豆潤咁大咋, 下次如果佢停留時間長, 你索性係屋企附近租屋, 最多俾一個月之麻, 仲抵又方便啦.
    唉, 依家泰國好似有大鑊野發生咁, 所有景點都好危險, 真係煩.希望可以及早制止, 唔好俾班IS得逞啦.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 算佢今次識做啦...... 哈哈!!
      唔啦, 酒台近返工又有人執房; 租又要搵, 屋企又住得遠, 好唔方便~~
      我都睇到新聞呀, 我好鐘意泰國, D 人好NICE好和美, 希望佢地平安, 快D捉到D恐怖份子!!

      Delete
  2. 咁有得玩梗係玩咗先啦XDD
    佢過嚟搵你好SWEET喎,算佢識做^^

    ReplyDelete
  3. happy belated birthday to you! 真開心, 有愛人陪你過生日又去遊埠

    ReplyDelete
  4. 男友特地飛來陪你過生日,真是感動萬分!
    希望來年的每一年都開開心心過生日!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝晒~~
      接機個時真係好感動同平時佢黎接機唔同~~希望承你貴言啦!!

      Delete
  5. 你男友專登黎同你過生日~真係好SWEET 呢~

    ReplyDelete