Monday 7 December 2015

布吉島精華遊 (上)

呢次男友嚟香港我決定帶佢去下泰國,
唔洗嚟嚟去去都香港,
佢未去過其他東南亞國家。
但我絕對唔會帶佢去台北同大陸。
(唔係講笑,我見識過幾個男性朋友都。。。。。。
總之啲女好犀利。)
今次去布吉,間酒店係當地五星級,
仲幾新下,因為有一部分房間仲裝修緊,
所以連Spa都未有,
但就因為新,唔多人而且服務超好。

美中不足係有兩日有個大陸團入住同一棟,
班友夜晚又係走廊嘈嘈弊,
日頭又唔知點解7點未夠就互相搵大家,
又撳門鍾, 無人應就係露台嗌(!!) 吊高佢丫!!
痴線婆的背影

靚嗎???


大過香港最後CWB個間好多~~


有埋露台,即刻扮下文青


露台可以見到的風景—
唔好講咁多,飲返杯先啦去,順便睇下波

是次渡假,本來諗住游下水飲飲食食,
點知,上機前我先有「親戚來訪」(!)激死我!
頭幾日我都係得過曬字,
睇住佢游嚟游去。 T__T
更加唔敢落海玩,
我唔想引鯊魚!
(出發前朋友講左個資深潛水家嘅所見所聞,我驚驚)
港女外遊必做——自拍

仲有就係迫男友幫我影相(但影到我好肥)
想打我吧???

唔落得水, 就曬下太陽啦
又去曬曬曬

不過,我地有兩日朝早游完水曬完太陽就坐酒店車去shopping center,
作為一個港女,有得去飲飲食食買買都好開心

去泰國boots 一定會買 soap and glory hand cream , 
咩都買二送一所以掃左眉筆,粉位同蠟筆唇膏,
出奇地好用,下次再買先。

**我用左枝眉筆, 出埋海, 浮埋潛, 條眉居然仲係到!**

買左個銀包,諗住俾媽咪(佢早我兩日生日),
點佢話唔要,因為佢已經買左對耳環叫我同啲妹科水。
留嚟自用,反正我都鐘意。
仲買左啲香薰呀之類的把鬼野。

下回再續

點解無榴槤架?
但最後我係BIG C搵到舊俾佢聞下😂😂 

15 comments:

  1. 有你咁靚女係到,如果都有其他女仔埋身就真係抵打喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好普通架, 大把女仔靚過我, 可況D台妹嗲咁多~~ :P

      Delete
  2. 俾d自信自己先得架,當班台妹/陸妹冇到啦XXD
    新酒店唔錯但遇到班大聲公真係唔好彩.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔係對自己無信心, 但對D台妹更有信心~~哈哈!!係呀, 前幾日返大陸又遇到D大聲公。。。

      Delete
  3. 你咁靚咁正,技術性擊倒對手啦~~下次去台灣/大陸XD
    酒店環境好舒服呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好普通架, 大把女仔靚過我,無技術可言。。。哈哈!
      酒店真係唔錯,希望佢地keep住咁好

      Delete
  4. 布吉真係好好玩~~你實玩得好開心呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地都好開心, 個度地方靚, d人又好!

      Delete